موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
26663
۱۵ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های هفته کودک با محوریت آموزه‌های عاشورایی در استان زنجان

محمدنقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری برنامه‌های هفته کودک با محوریت آموزه‌های عاشورایی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدنقی صالحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کودک افزود: برنامه های این هفته از 15 تا 21 مهر اجرایی می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با بیان اینکه شعار ملی هفته کودک ‘هر کودک نشانی خداست’ تعیین شده ، اظهار کرد: هفته کودک برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، مسابقات، دیدار با مسئولان و نشست های ترویجی با والدین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه فضای مجازی ضریب آسیب پذیری کودکان را نسبت به قبل افزایش داده است، گفت: مسئولان، والدین، مربیان مدارس و مهدهای کودک باید برای مقابله با این موضوع، کنترل آسیب و آموزش مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با اشاره به اهمیت حوزه سلامت جسمی و روانی کودکان، تصریح کرد: ویزیت رایگان کودکان در درمانگاه امام علی(علیه‌السلام) نیروی انتظامی، برگزاری ورزش صبحگاهی و جلسات آموزشی در خصوص تغذیه سالم دانش آموز می شود.
صالحی افزود: قصه گویی، بازدید رایگان از موزه منابع طبیعی زنجان، تماشای رایگان فیلم در سینمای کودک کانون پرورش فکری کودک استان و تماشای تئاتر از دیگر برنامه های این هفته است.

طبق آمار اعلامی مسئولان، استان زنجان بیش از 180 هزار دانش آموز دارد.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار