26406
۱۳ مهر ۱۳۹۶
سرپرست کانون پرورش فکری مازندران خبر داد؛

برگزاری هفته ملی کودک با رویکرد محرم حسینی در مازندران

محمدعلی یزدان‌شناس سرپرست کانون پرورش فکری مازندران با بیان تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم از برنامه‌های دستگاه‌های مسئول حوزه کودک از جمله کانون پرورش فکری در مازندران با رویکرد محرم حسینی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد علی یزدان شناس با بیان اینکه گرامیداشت هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر امسال با شعار هر کودک نشانی خدا برگزار خواهد شد گفت: به علت همزمانی هفته ملی کودک امسال با ایام محرم، برنامه های دستگاه های مسئول حوزه کودک از جمله کانون پرورش فکری در مازندران با رویکرد محرم حسینی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک مازندران با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری مازندران هر سال و همزمان با روز جهانی کودک در 16 مهر اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت این هفته با حضور مسئوولان استانی، کودکان و خانواده ها می نماید افزود: برگزاری نمایشگاه، اجرای ویژه برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی بر اساس شیوه نامه های گرامیداشت هفته ملی کودک، برگزاری نشست های فرهنگی و آموزشی با هدف تحقق حقوق کودک و آشنایی والدین با نیازهای مهم کودکان از برنامه های این هفته در شهرستان های این استان خواهد بود.

 

یزدان شناس با اعلام روز شماره هفته ملی کودک خاطر گفت: شنبه 15 مهر (کودک زیرچتر ایمان)، یکشنبه 16 مهر (کودک در پناه خانواده)، دوشنبه 17 مهر (کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی، سه شنبه 18 مهر (کودک، سلامت و ایمنی)، چهارشنبه 19 مهر (کودک و فناوری های نوین)، پنج شنبه20 مهر (کودک، کتاب و محصولات فرهنگی) و جمعه 21 مهر (مفهوم کودکی) تعیین شده است.
یزدان شناس افزود: نمایشگاه هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در این کانون دائر بوده و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت: 9 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار