26351
۱۲ مهر ۱۳۹۶
وکیل اولیای دم بنیتا خبر داد؛

خبرهای جدید از پرونده قتل بنیتا از زبان وکیل‌شان

جعفر کوشا وکیل اولیای دم بنیتا از ارجاع لایحه اعتراض والدین کودک ۸ ماهه به دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جعفر کوشا افزود: در کیفرخواست صادره برای متهمان پرونده قتل بنیتا برای متهم ردیف دوم پرونده اتهام معاونت در قتل و کمک نکردن به طفل ثبت شده بود.ارجاع لایحه اعتراض خانواده بنیتا به دیوان عالی کشور
وی گفت: در جریان برگزاری دادگاه, مطلع شدیم که والدین این طفل 8 ماهه به علت جهل از قانون, منع پیگرد متهم ردیف دوم از قتل را امضا کرده اند که البته در همان دادگاه هم اعتراض کردند.

وکیل خانواده بنیتا ادامه داد: پس از صدور حکم,‌ دادگاه برای متهم ردیف اول پرونده قصاص صادر کرد و متهم ردیف دوم نیز با همین منع پیگرد قصاص با وجود معاونت در قتل به 7 سال و نیم حبس محکوم شد.

کوشا تصریح کرد: در حال حاضر والدین بنیتا به رای صادره برای متهم ردیف دوم اعتراض دارند و این لایحه اعتراضی را امروز به دیوان عالی کشور ارائه کردم.

وی گفت: انتظار اولیای دم این است که با وجود معاونت در قتل متهم ردیف دوم, پرونده وی برای بررسی مجدد به دادسرا برگردد.پرونده بنیتا مربوط به کودک هشت ماهه ای است که 29 تیر امسال همراه با خودرو پدرش ربوده شد و پس از 6 شبانه روز پلیس پیکر بی جان این طفل هشت ماهه را رها شده در خودرو مسروقه کشف کرد.این پرونده سه متهم داشت که (محمد.و) متهم ردیف اول، (مهدی.ش) متهم ردیف دوم و (احمد) متهم ردیف سوم که در روزهای 20 و 22 شهریور امسال در دادگاه علنی محاکمه شدند.

دادگاه کیفری برای متهم ردیف اول این پرونده حکم قصاص صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار