26258
۱۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان رامیان گفت:

دومین سوگواره “همنوا با کودکان کربلا” در رامیان

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان رامیان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک دومین سوگواره “همنوا با کودکان کربلا” در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از گل رامیان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته ملی کودک با حضور مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، معاون پرورشی آموزش و پرورش، شورای شهر و ادارات ارشاد، میراث فرهنگی، بهزیستی و مدیران مدرسه شهیدکرمعلی یازرلو و شهدا در محل کانون پرورش فکری برگزار شد.

مائده بای مدیرکانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت:  17 تا 21 مهر به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده و شعار امسال باعنوان “هرکودک نشانی خدا” است.

وی اظهار کرد: سرنوشت و رفتار انسانها از کودکی پایه گذاری می شود و کودکان امروز آینده سازان کشور هستند لذا باید در تربیت کودکان تلاش کرد و برای کودک وقت گذاشت.

بای افزود: سوگواره “همنوا با کودکان کربلا” در دوبخش خطابه خوانی (پسران و دختران) و نوحه خوانی (پسران) برای دومین بار در این شهرستان برگزار می شود.

افتتاح 10 کتابخانه سیار روستایی

وی بیان کرد: همزمان با روزجهانی کودک کتابخانه سیار در 10 روستا و مدرسه روستایی بخش مرکزی و فندرسک شهرستان رامیان افتتاح می شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامیان  عنوان کرد: پازل دختران عاشورایی، اجتماع کودکان به مناسبت روز جهانی کودک به همراه نقاشی طولی از برنامه های این هفته است.

بای، حضور در نمازجمعه و قرائت بیانیه هفته ملی کودک، کارگاه آموزشی برای خانواده ها و کودکان با عنوان کودم، سلامت و ایمنی و بازشناسی آسیبهای فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار