26168
۱۱ مهر ۱۳۹۶
حجت الاسلام رودبارانی گفت:

طرح سراسری نماز یاوران کوچک در استان مرکزی

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه طرح سراسری نماز یاوران کوچک از آبان ماه سال جاری به همت ستاد اقامه نماز استان مرکزی در مهدکودک ها و پیش دبستانی ها برگزار می شود، گفت: در این طرح به آموزش مربیان مهدهای کودک پرداخته می شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام علی رودبارانی رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در نشست با نمایندگان ستاد اقامه نماز استان مرکزی در اراک با بیان اینکه طرح سراسری نماز یاوران کوچک از آبان ماه سال جاری به همت ستاد اقامه نماز استان مرکزی در مهدکودک ها و پیش دبستانی ها برگزار می شود، افزود: در این طرح به آموزش مربیان مهدهای کودک پرداخته می شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: بررسی های انجام گرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان مرکزی نشانگر این موضوع است که مهدهای کودک از جهات محتوایی توان پایینی دارند که باید با آموزش مربیان این مهدها خلا ایجاد شده از بین رود.

حجت الاسلام رودبارانی ابراز کرد: کودکان از گروه های هستند که شخصیت آنان در حال شکل گیری است و باید به آنان توجه ویژه ای شود و در همین راستا طرح نماز یاوران کوچک به صورت سراسری در کل کشور برگزار شده است.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی اضافه کرد: روش های جذب کودکان به نماز با بازی، نمایش و انیمیشن از موضوعاتی هستند که در این طرح به مربیان مهد ها آموزش داده خواهد شد زیرا یکی از بهترین روش های جذب کودکان به نماز به صورت غیر مستقیم است.

برگزاری نشست محوریت نماز با حضور مسؤولان ستاد اقامه نماز کشور

وی در ادامه خبر داد: نشست محوریت نماز در هفته آینده با حضور دریس معاون هماهنگی امور استانها و مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور برگزار می شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: نماز، اهمیت و جایگاه آن در دین مبین اسلام، نماز و عاشورا، نماز و دانشجو و نماز و انقلاب از موضوعات سخنرانی هفته آینده در میان دانشجویان دانشگاه های اراک خواهند بود.

حجت الاسلام رودبارانی اضافه کرد: این جلسات در دانشگاه پیام نور و فرهنگیان واحد برادران اراک با حضور دانشجویان علاقه مند در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی ابراز کرد: طی این جلسات، با پاسخ به سوالات دانشجویان جوانب مختلف نماز بررسی و تحلیل خواهد شد و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام رودبارانی در ادامه اضافه کرد: سرکشی به مدارس مناطق محروم خارج از شهر اراک نیز از برنامه های این ستاد است که در طی هفته آینده انجام خواهد شد.

ستاد اقامه نماز، ‌مؤسسه‌اي است غيردولتي كه با تنفيذ مقام‌ معظم‌ رهبري(مدظله‌العالي) و تحت نظر هيأت امنايي متشكل از شخصيت‌هاي فرهنگي در سال 1369 تأسيس شد. دفاتر ستاد اقامه نماز در مراكز استان‌هاي كشور و 320 شهرستان،‌ وظيفه ترويج و توسعه فرهنگ نوراني نماز را عهده‌دار هستند.

منبع:خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار