26097
۱۱ مهر ۱۳۹۶
حمیدرضا جلالی؛

اطعام کودکان نیازمند به همت جمعی از خیرین

به همت جمعی از خیرین، سبدهایی از اقلام و خوراکی‌های متنوع برای برخی کودکان و نیازمندان حاشیه شهر ارسال و دل کوچک این کودکان و نیازمندان از این همدلی و مشارکت خشنود شد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا جلالی؛ مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان ام المومنین خدیجه کبری (س) درباره عمده فعالیت‌های موسسه متبوعش به‌ویژه در ایام دهه محرم و سایر زمان‌ها گفت: بنیاد خیریه مادر مهربان به صورت تخصصی در زمینه اطعام کودکان نیازمند فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: کودکان نیازمند که بدون سرپرست و حتی دارای سرپرست اما نیازمند باشند تحت پوشش بنیاد خیریه مادر مهربان قرار می‌گیرند.

مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان با اشاره به طرح (سفره ما و شما) که مربوط به ارزاق است، گفت: آخرین برنامه ما در ماه مبارک رمضان انجام گرفت و ارزاق کامل به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند تقدیم شد و بخش بعدی رسیدگی به نیازمندان و کودکان نیازمند نیز در روزهای اخیر و مصادف با دهه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی انجام گرفت.

جلالی خاطرنشان کرد: در این دوره از کمکها به کودکان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت بسته‌های اطعام هماننند روغن، گوشت، حبوبات و از همه مهمتر زنبیل کوچک مخصوص کودکان شامل لوازم‌التحریر، بیسکوییت، شیر و خوراکی‌های مربوط به کودکان به آنها اهدا شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از کمکها که در دهه محرم و ایام عاشورای حسینی انجام گرفت به محله‌های اطراف تهران نظیر مناطق حاشیه‌ای در شهرهای رودهن، ورامین و اسلامشهر رفتیم و بیش از 200 بسته و زنبیل کودکان را تقدیم خانواده‌های نیازمند و کودکان آنها کردیم.

مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان تصریح کرد: به‌طور حتم این طرح ادامه و افزایش می‌یابد و کودکان و خانواده‌های بیشتری را تحت پوششهایی از این دست قرار می‌دهیم.

جلالی تصریح کرد: ارسال صبحانه برای کودکان کار و همچنین تحت پوشش قرار دادن کودکان نیازمند و اطعام آنان از جمله بخشهای فعالیت ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی فعالیتها و کمکهای انجام شده با کمک مردم و خیرین انجام می‌گیرد که امیدواریم فعالیتهایی از این دست گسترش پیدا کند.

 

 

 

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار