موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
2599
۰۳ شهریور ۱۳۹۵

حدود 2 هزار نفر از کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد آستارا استقبال کردند

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا از حضور 2 هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس     حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی یکی از برنامه‌های تابستانی تبلیغات اسلامی را ساماندهی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در قالب طرح هسته‌های فرهنگی و بوستان‌های معرفت در سطح مساجد این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رشد شخصیت افراد در گرو انتخاب معیارهای صحیح در اوقات فراغت تحقق می‌یابد، افزود: تا به امروز بالغ بر 2 هزار نفر از کلاس‌های اوقات فراغت فعال در مساجد شهری و روستایی آستارا استقبال کرده‌اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا یکی از اهداف طرح مذکور را شکوفا شدن استعدادها و شناسایی توانایی‌های بالقوه کودکان، نوجوانان و جوانان جامعه اعلام کرد و گفت: این طرح با همکاری کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، موسسات و خانه‌های قرآنی تا اوایل شهریور ماه جاری فعال است.

وی با اشاره به کلاس‌های برگزار شده در مساجد این شهرستان گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان در قالب طرح مذکور در کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی قرآن، آموزش احکام، آموزش نقاشی و اردوهای زیارتی و تفریحی شرکت می‌کنند.

حاتمی با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی بسیار مناسبی در این شهرستان وجود دارد، بر لزوم استفاده بهینه و درست از ظرفیت‌های مذکور تأکید کرد.

وی یادآور شد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های خود در تلاش است تا نوجوانان و جوانان کشور را از مسیر انقلاب، نظام و آرمان‌های امام(ره) و شهدای اسلام خارج کند.

این مسؤول غنی‌سازی اوقات فراغت و حضور نوجوانان و جوانان در سنگر مساجد را یکی از ابزارهای مقابله با توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا ذکر کرد.

به گفته وی، اگر برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی‌های مفید و هدفمند صورت نگیرد خطر و تهدید جبران‌ناپذیری در انتظار نسل آینده کشور است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار