25535
۰۵ مهر ۱۳۹۶
فعالیت مهدالرضا در حرم رضوی؛

شرکت بیش از 5 هزار زائر خردسال در کارگاه‌های مهدالرضا(ع)

 رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: 5 هزار و 835 زائر کودک در کارگاه‌های مهدالرضا(ع) حرم مطهر امام رضا(ع) شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، شرکت بیش از 5 هزار زائر خردسال در کارگاه‌های مهدالرضا(ع) حرم رضوی ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع افزود: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با هدف آموزش مفاهیم قرآنی در بین کودکان و خردسالان کارگاه‌های مهدالرضا(ع) را راه‎اندازی کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون 720 کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه کودکان 5 تا 8 سال در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: رنگ آمیزی، نیایش، آموزش کاردستی، حفظ سوره، صلوات خاصه امام رضا(ع)، قصه، نمایش، شعر، سرود، آموزش وضو و نماز، احکام و نیایش، بیان نكات اخلاقي، ملي و مذهبي، احكام و دانستني‌هاي قرآني از مباحثی است که در این كارگاه‌هاي به زباني كودكانه و قابل فهم به خردسالان آموزش داده شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال پرشور خانواده‌ها از برنامه‌ها و فعالیت‌های مهدالرضا(ع)، این کارگاه‌ها از ششم شهریورماه سال جاری در صحن قدس حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شده است، افزود: از زمان احداث کارگاه مهدالرضا(ع) در صحن قدس حرم رضوی هزار و 775 زائر دختر و پسر در 240 کلاس‌ آموزشی از جمله رنگ‌آمیزی، نقاشی، قصه و بیان احکام شرکت کردند.

حجت الاسلام شجاع با اشاره به اینکه کارگاه‌های مهدالرضا(ع) دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی به دلیل تعمیرات در نیمه اول سال تعطیل بود، گفت: این کارگاه‌ها فعالیت‌های آموزشی فرهنگی خود را در نیمه دوم سال شروع کرده است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار