موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203529
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

برگزاری آیین تکریم ۳۸۰ نفر از ایتام سادات کودک و نوجوان

آیین تکریم ۳۸۰ نفر از ایتام سادات کودک و نوجوان در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، آیین تکریم از 380 نفر از ایتام سادات کودک و نوجوان به‌همت خادمیاران «نعیم رضوان» و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد.

در این برنامه مدیر مجموعه دفاتر پیشخوان «نعیم رضوان» با اشاره به‌حضور 380 نفری ایتام سادات زیر 12 سال و فرزندان شهدای مدافع حرم تصریح کرد: این برنامه به‌همت خادمیاران نعیم رضوان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی در راستای بزرگداشت عید سعید غدیر خم صورت گرفت.

حسین قمی افزود: در این برنامه خادمیاران جوان  نعیم رضوان با اهدا و ذخیره سهمیه غذای خادمیاری به‌عنوان نذر غذا برای ایتام سادات در راستای عمل به‌فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام)، در باب تکریم این ایتام قدمی برداشتند.

 

وی عنوان کرد: مجموعه «نعیم رضوان» با ساماندهی و توزیع عادلانه دعوتنامه مهمانسرای حضرت این شرایط را فراهم کرده است تا هر زائر حداقل یک بار از غذای متبرک حضرتی بهره‌مند شود.

مدیر مجموعه دفاتر پیشخوان «نعیم رضوان» با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا به زائران بیشتری خدمت‌رسانی کنیم، گفت: چند ماهی است که روش سنتی ثبت نام غذای متبرک حضرتی مختوم شده است و توزیع دعوتنامه به‌صورت الکترونیکی و از طریق نرم افزار رضوان و یا ارسال عدد 3 به 8800 انجام می‌شود.

 

این مراسم با مداحی سید مهدی موسوی، اجرای گروه سرود و اهدای جوایز به ایتام سادات خاتمه یافت.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار