247893
۲۵ شهریور ۱۴۰۲
رواق تخصصی کودک

۱۵ هزار مخاطب در رواق تخصصی کودک حرم مطهر امام رضا (ع)

به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، رواق کودک حرم مطهر امام‌ رضا (ع) در ایام دهه پایانی ماه صفر میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب کودک بود.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با فرارسیدن ایام دهه پایانی ماه صفر، معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با افزایش ظرفیت پذیرش رواق کودک واقع در صحن پیامبر اعظم (ص) روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و شب پذیرای بیش از ۱۵۰۰ مخاطب کودک بود.
رواق کودک حرم مطهر رضوی در فضایی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع با هدف آموزش مفاهیم دینی در قالب ۶ کارگاه در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شده است و همه روز به خصوص در مناسبت‌های مختلف دینی از ساعت ۹ الی ۲۰ پذیرای کودکان زائران بود.

همزمان با آغاز دهه پایانی ماه صفر، رواق کودک از ۱۵ لغایت ۲۲ شهریور ماه پذیرش روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر زائر خردسال را آغاز کرد که این کودکان در فضا‌های زیارتی و عبادی تعبیه شده همراه با بازی و سرگرمی‌های کودکانه با برخی مفاهیم دینی و آموزه‌های حوزه زیارت نیز آشنا شدند.
طی این بازه زمانی، بیش از ۹۰۲۰ نفر مخاطب کودک در رده سنی ۵ تا ۱۰ با حضور در رواق کودک با راهنمایی ۲۱ مربی از خدمات فرهنگی و سرگرمی این مجموعه از جمله بخش آداب زیارت، نیایش، قصه گویی، نمایش عروسکی، بازی و فعالیت گروهی و … هر کدام به مدت ۴۵ دقیقه استفاده کردند.
علاوه بر این، در پایگاه سیار حسینیه کودک ویژه برادران بیش از ۵۹۰۰ مخاطب از ۶۴ برنامه فرهنگی همچنین در پایگاه سیار طواف پروانه‌ها ویژه خواهران بیش از ۶۶۰۰ مخاطب از ۱۶۸ ساعت اجرای برنامه فرهنگی بهره‌مند شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار