موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت/کودک پلاس
25240
۰۴ مهر ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛

پذیرش کودکان زیر ۶سال با مشکلات شنوایی در مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوای سخن

ابوسعیدی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همراه با جمعی از کارکنان معاونت اجتماعی از مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای سخن بازدید به عمل آوردند.

به گزارش کودک پرس ، ابوسعیدی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همراه با جمعی از کارکنان معاونت اجتماعی از مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای سخن بازدید به عمل آوردند.

 

حاج غلامرضایی موسس مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای سخن ضمن معرفی مرکز بیان کرد که این مرکز زیر نظر بهزیستی است و مددجویان از بهزیستی جهت اموزش به این مرکز ارجاع داده می شوند و همچنین بخشی از هزینه های درمان توسط بهزیستی پرداخت می شود.

 

در این مرکز مددجویانی که کاشت حلزون انجام داده اند و یا وسیله کمک شنوایی (سمعک) دریافت کرده اند بعد از انجام آزمون های تعیین سطح، با توجه به مهارت های شنیداری و گفتاری در یکی از 6 سطح آموزش در مرکز مورد توانبخشی قرارمی گیرند و همچنین عنوان کردند که این مرکز آماده پذیرش کودکان زیر 6 سال از بدو تولد به محض تشخیص مشکلات شنوایی است. آقای ابوسعیدی معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه همکاری با این مرکز قول همکاری و مساعدت لازم را دادند.

 

منبع: ابتکار نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار