252138
۲۲ اسفند ۱۴۰۲
حوادث

حادثه دلخراش برای پسر ۸ ساله

یک قیچی از جمجمه کودکی که حین بازی دچار حادثه شده بود خارج شد.

به گزارش کودک پرس ، طبق گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در شب ۱۷ اسفند، یک پسربچه ۸ ساله به نام مرساد، به دلیل جراحات جدی به دست آمده در نتیجه درگیری کودکانه با برادرش، با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبراعظم(ص) بندرعباس منتقل شد.

این حادثه زمانی اتفاق افتاده بود که پسربچه در حال دعوا با برادرش بود و به طور ناگهانی یک قیچی از کیف آرایشی مادرشان، احتمالاً به دست برادر، به جمجمه پسربچه فرو رفت.

خانواده او فوراً وی را به بیمارستان بستک منتقل کردند و سپس به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد تا عمل جراحی انجام شود. این عمل جراحی با موفقیت انجام شد و پسربچه مرساد نجات یافت.

دکتر آرمین عظیمی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار رد شده و تابل جمجمه را سوراخ کرده و به سینوس‌های وریدی اصلی نزدیک شده بود که بلافاصله سی تی آنژیو گرافی انجام شد و سپس در اتاق عمل پوست بیمار باز و مقداری از استخوان جمجمه برداشته شد تا بتوان قیچی را از جمجمه خارج کرد.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با اشاره به اینکه این جسم خارجی به اندازه ٢ سانت داخل جمجمه شده بود، گفت: قیچی وارد مغز نشده وآسیب جدی وارد نکرده بود.

این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار