251497
۲۷ بهمن ۱۴۰۲
حمله تروریستی کرمان

درخواست کودک جانباز حادثه تروریستی کرمان و پدرش برای محاکمه تروریست‌های کودک‌کش

حسین و امیرعلی سلطانی‌نژاد خواستار محاکمه و مجازات عاملان و بانیان حمله تروریستی کرمان شدند.

به گزارش کودک پرس ، بیش از یک ماه از حمله تروریستی کرمان می‌گذرد؛ حمله‌ای که پس از وقوع حادثه معلوم شد بسیاری از قربانیان این جنایت هولناک، کودکان خردسال، دختران و زنان بوده‌اند. افرادی که با پای پیاده راهی گلزار شهدای کرمان شده بودند تا عشق و علاقه خود به سردار دل‌ها را به نمایش بگذارند، اما تروریست‌های کوردل سرنوشت را برایشان طور دیگری رقم زدند.

براساس آخرین آمار، در جریان انفجار‌های تروریستی کرمان، ۹۴ نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیادی مجروح شدند که ۲۶ نفر از شهدا دانش‌آموز بودند. تصاویر این حادثه و شهدا، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. یکی از شهدای این حادثه، کودک خردسالی به نام ریحانه سلطانی نژاد است که به همراه ۷ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در این حادثه به شهادت رسیدند.

حسین سلطانی‌نژاد، دایی ریحانه و امیرعلی سلطانی‌نژاد، کودک مجروح حادثه تروریستی کرمان که اکنون در بیمارستان بستری بوده و همچنان تحت درمان است، خواستار مجازات و محاکمه عاملان و بانیان این حادثه تروریستی و تروریست‌های کودک‌کش شدند.

پدر امیرعلی که ۸ نفر از اعضای نزدیک خانواده وی شامل همسر و دختر ۱۰ ساله‌اش در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، با بیان اینکه منشاء و عاملان این جنایت مشخص است چه کسانی هستند، گفت: جنایتکارانی که مرتکب اقدامات تروریستی و بی‌رحمانه می‌شوند، یک مشت افراد ترسو و بزدل هستند که حتی به کودکان خردسال هم رحم نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات تروریستی، مردم ایران را از حضور در صحنه و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب خارج نمی‌کند، اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در پی ترور شهید سلیمانی فرمودند انتقام سخت حتمی است، مدعیان حقوق بشر و حامیان جنایتکاران و عاملان این حادثه تروریستی که دستشان به خون شهدای ما آلوده است، باید بدانند مجازات خواهند شد و انتقام سخت به نابودی رژیم صهیونیستی و فروپاشی استکبار جهانی منجر خواهد شد.

کودک جانباز حادثه تروریستی کرمان نیز عاملان این حادثه تروریستی را افرادی بی‌رحم و جنایتکار توصیف کرد و گفت: بیش از یک ماه است که در بیمارستان بستری شدم. تاکنون چندین عمل جراحی روی سر، دست، پا و شکمم انجام شده برای اینکه ترکش‌های به جا مانده از آن حمله تروریستی را از بدنم خارج کنند. روز‌های سخت و طاقت‌فرسایی را سپری می‌کنم. تعداد جراحی‌ها زیاد شده و دیگر طاقت ماندن در بیمارستان را ندارم.

امیرعلی در ادامه ضمن مقایسه فاجعه تروریستی کرمان با حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تصریح کرد: ریحانه ۱۸ ماهه ما، اولین کودک شهید در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بود؛ کشتار کودکان و انسان‌های بی‌گناه، جنایت است مانند نسل‌کشی که این روز‌ها در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه انجام می‌شود و منجر به شهادت شمار زیادی از کودکان بی‌دفاع و بی‌پناه شده است.

امیرعلی سلطانی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه قطعا زمانی که بزرگ شوم جلوی چنین اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه را می‌گیرم، گفت: دوست دارم رهبر انقلاب را ببینم و به ایشان بگویم از تروریست‌ها انتقام سخت خواهیم گرفت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار