251439
۲۴ بهمن ۱۴۰۲
جشنواره فیلم فجر

می‌خواهم به شکل حرفه ای بازیگری را ادامه دهم

رایان سرلک بازیگر کودک فیلم سینمایی «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: من می خواهم به شکل حرفه ای بازیگری را ادامه دهم و برای همین حاضر هستم هر سختی را تحمل کنم تا بتوانم در بزرگسالی هم این حرفه را که دوستش دارم دنبال کنم.

به گزارش کودک پرس ، بازیگر سریال تلویزیونی «زیر خاکی» اظهار داشت: من برای اولین بار است که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کنم و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده؛ در واقع بازی در فیلم آقای کلاری باعث شد امروز من اینجا باشم. من افتخار می کنم که در فیلم «تابستان همان سال» در کنار بازیگران بزرگی مثل آقای مدیری، خانم حسن پور، خانم نادری و… بازی کردم و از آن ها درس گرفتم.

وی ادامه داد: بازی در «تابستان همان سال» سختی ها و چالش های زیادی داشت؛ شاید مهمترین سختی اش این بود که ما «تابستان همان سال» را در زمستان همان سال کار کردیم و من گاهی اوقات مجبور بودم در سرمای هوا با یک شلوارک و لباس آستین کوتاه در حالی که سوز و سرما وجود داشت جلوی دوربین بروم.

این سینماگر کودک تأکید کرد: البته من می خواهم به شکل حرفه ای بازیگری را ادامه دهم و برای همین حاضر هستم هر سختی را تحمل کنم تا بتوانم در بزرگسالی هم این حرفه را که دوستش دارم دنبال کنم.

سرلک متذکر شد: من پیش از این هم برای اینکه بتوانم بازیگری را ادامه دهم سختی های زیادی کشیده ام اما در نهایت همه این ها برایم‌شیرین بوده؛ مثلا یادم می آید زمان بازی در «زیر خاکی» بین برداشت سکانس ها هر وقت فرصت پیدا می کردم باید مشق هایم را می نوشتم تا از درس هایم عقب نمانم.

وی در پایان این گفتگو در پاسخ به این سوأل که چطور برای بازی در فیلم جدید آقای کلاری انتخاب شدید گفت: واقعا نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد که آقای کلاری از بین حدود ۴۰۰ نفر که کاندید بازی در این فیلم بودند مرا انتخاب کردند اما خوشحالم که این اتفاق افتاد و امروز حال خودم بسیار خوب است و از نتیجه کار واقعا راضی هستم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار