250981
۰۳ بهمن ۱۴۰۲
رسانه ملی

طلسم‌شکنی تلویزیون با پخش تیزرهای یک فیلم انیمیشن اکران آنلاین

با گذشت یک ماه از اکران آنلاین پویانمایی «لوپتو»، تلویزیون پخش تیزرهای تبلیغاتی این اثر را آغاز کرد.

به گزارش کودک پرس ، از اواخر هفته گذشته شبکه کودک سیما تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی «لوپتو» را روی آنتن برد.

این تیزر در حالی پخش می‌شود که حدود یک ماه از آغاز اکران آنلاین این فیلم گذشته و تیزرهای آن به‌تازگی به تلویزیون رسیده است.

این برای نخستین بار است که رسانه ملی به پخش شمار زیادی تیزر تبلیغاتی برای اکران آنلاین یک فیلم در پلتفرمی جز تلوبیون پلاس اقدام می‌کند.

پیش از این ده‌ها فیلم در چند پلتفرم وی‌اودی نمایش داده شده که از تیزر تبلیغاتی تلویزیونی بهره‌مند نشدند، اما آثاری مانند «موقعیت مهدی»، «منصور» و اخیرا «شماره ۱۰» که در پلتفرم تلوبیون پلاس متعلق به سازمان صداوسیما به اکران آنلاین درآمدند، تیزرهای تلویزیونی فراوانی داشتند.

در تیزرهای تبلیغاتی اکران آنلاین «لوپتو»، نام پلتفرم شاد به عنوان پخش‌کننده انحصاری این محصول سینمایی اعلام می‌شود.

این برای اولین بار است که نرم‌افزار آموزشی شاد متعلق به وزارت آموزش و پرورش، یک فیلم سینمایی را به صورت آنلاین اکران می‌کند. نمایش «لوپتو» در شاد رایگان است.

طی بیش از سه سال و هشت ماه از شروع طرح اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی در پلتفرم‌های نمایش خانگی، به‌جز چند تیزر معدود از فیلم «خروج» در اردیبهشت ماه ۹۹ که اولین فیلم اکران آنلاین محسوب می‌شد، هیچ فیلمی که در پلتفرمی جز تلوبیون پلاس اکران شده باشد، از تیزر تبلیغاتی بهره‌مند نشده است.

تیزر «خروج» نیز نه با نام ذکر پلتفرم‌های پخش‌کننده فیلم، بلکه با ذکر نام ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر پلتفرم‌های وی‌اودی روی آنتن رفت. در آن زمان حذف نام پلتفرم‌ها و البته شمار پایین تیزرهای پخش‌شده این فیلم، انتقاد مدیران سازمان اوج را از مدیریت وقت سازمان صداوسیما موجب شد.

پویانمایی بلند سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری، محصولی از سازمان سینمایی سوره (حوزه هنری) است که آبان‌ماه ۱۴۰۱ در سینماها به نمایش درآمد و گیشه‌ای ۲۱ میلیارد تومانی به دست آورد. این فیلم در زمان نمایش روی پرده سینماها، از حجم زیادی تیزر تلویزیونی برخوردار بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار