250972
۰۲ بهمن ۱۴۰۲
فرهنگ و هنر

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اجرایی می‌شود

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن در مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» که رویدادی فرهنگی هنری ویژه مخاطب ۹ تا ۱۱ ساله است، از اول بهمن‌ماه در مدارس استان‌های کشور برگزار می‌شود.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با اجرای برنامه‌های هنری از نقالی و پرده‌خوانی گرفته تا شامل قصه‌گویی، تعزیه و نمایش‌های عروسکی هم جنبه آموزشی و سرگرمی برای مخاطبان خواهد داشت و هم به کشف استعدادهای بومی استان‌ها کمک خواهد کرد.

این رویداد فرهنگی هنری که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده، ویژه‌برنامه‌ای مستمر و ادامه‌دار خواهد بود و به صورت هفتگی توسط هنرمندان استانی در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.

از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی شرایطی را برای مخاطبان فراهم می‌کند تا بگویند چه کاری می‌توانند انجام دهند که قهرمان شهر و کشور خود باشند.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن‌ماه در استان‌های یزد، مازندران، کردستان، تهران و خوزستان برگزار می‌شود و مسئولان فرهنگی هنری استان‌های دارای ظرفیت، می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری این رویداد در استان مورد نظر از طریق کانال‌ها و صفحات مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان اعلام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار