250033
۲۰ آذر ۱۴۰۲
مشهد

خانواده، محور پنجمین نمایشگاه تخصصی «مادر، کودک و نوجوان و اسباب‌بازی» است

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: محور فعالیت پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان و اسباب بازی در راستای توجه به نیاز‌های خانواده است.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه سلیمی اظهار کرد: در راستای توجه ویژه به نیاز‌های خانواده، به‌ویژه مادران و کودکان، نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان و اسباب‌بازی در مشهد از روز ۱۶ آذر آغاز به کار کرد و امروز پایان می‌یابد.

سلیمی افزود: محور فعالیت پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان و اسباب‌بازی در زمینه بهداشت و تغذیه، سیسمونی، مراکز آموزشی و پرورشی و انواع اسباب بازی و پوشاک است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌هایی همچون نشست تخصصی تجربه صادرات، نشست تخصصی اعلام تقاضا، بررسی و چالش‌های صنایع فرهنگی خلّاق در ایران و جهان، رویداد «باهم بازی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی تجربه‌نگاری توسط انجمن اسباب‌بازی ایران و همچنین رویداد چالش معکوس توسط سازمان فرهنگی شهرداری مشهد نیز برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان و اسباب بازی ۵۰ شرکت است که ۴۰ شرکت از داخل استان خراسان رضوی و ۱۰ شرکت از خارج استان است.

گفتنی است «پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان و اسباب‌بازی» به مدت ۴ روز از ۱۶ تا ۱۹ آذر در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده است و امروز پایان می‌یابد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار