24981
۰۳ مهر ۱۳۹۶

اقدامات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های کانون در دستور کار نظام آموزش و پرورش استان گیلان قرار می‌گیرد گفت: هم‌افزایی نهادهای فرهنگی موجب ارتقاء سطح توانمندی کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه کانون پیشینه و ظرفیت گسترده‌ای در راستای اقدامات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در جامعه دارد اظهار داشت: فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در جامعه امروز بسیار اثر‌گذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند بهره‌گیری از توانمندی‌های کانون پرورش فکری است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های گسترده کانون در دستور کار نظام آموزش و پرورش استان گیلان قرار می‌گیرد.

حاجتی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان را نهادی هم‌خانوده آموزش و پرورش دانست و با تاکید بر اینکه دو مجموعه اهدافی مشترک دارند افزود: این دو نهاد فرهنگی با هم‌افزایی و به اشترک‌گذاشتن امکانات می‌توانند گام‌های گسترده‌ای در راستای ارتقاء سطح توانمندی کودکان و نوجوانان استان بردارند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های مدیریتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور و استان گیلان گسترده است و منابع مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار این نهاد است بیان کرد: تعامل و هم‌افزایی آموزش و پرورش گیلان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره‌گیری از 31 مرکز تلاش ویژه‌ در ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان را دارد.

اسفندیار ضیایی با بیان اینکه کانون در استان گیلان 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 4 کتابخانه پستی و 2 مرکز فراگیر دارد تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی تلاش در ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان را دارد.

وی از راه‌اندازی 2 کتابخانه سیار روستایی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نخستین کتابخانه شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خبر داد و افزود: این نهاد فرهنگی با فعالیت‌های مذکور تلاش در شکوفایی کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان استان گیلان را دارد.

 

 

 

 

منبع:تسنیم

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار