249667
۰۷ آذر ۱۴۰۲
بچه زرنگ

یک اتفاق ویژه در گیشه؛ «بچه زرنگ» پرفروش‌تر از یک دوجین کمدی بی‌کیفیت

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» با مخاطب کودک و نوجوان توانسته در جدول فروش با گیشه‌ای بیش از 40 میلیارد تومانی بالاتر از چندین فیلم کمدی بایستد.

به گزارش کودک پرس ، عده بسیاری معتقدند آثار کمدی با فروش بالا و کسب 70 درصد از گیشه سال 1402 تنها آثاری هستند که در حال حاضر امکان فروش خوب در سینمای ایران را دارند.

کارگردان فیلم سینمایی «اتاقک گلی» محمد عسگری در اظهار نظری گفته بود که «فروش بالای فیلم‌های کمدی چیزی نیست که مسئولین سینمایی بخواهند به آن ببالند.» این نظر را بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینمایی هم با داشتند که نباید فروش سینما را تنها به یک ژانر متکی کرد.

حالا انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» با بیش از یک میلیون و 200 هزار مخاطب با گذشت 3 ماه از اکرانش بالا تر 9 فیلم کمدی اکران شده در سال جاری ایستاده است،‌ می‌توان گفت این انیمیشن غیر از «فسیل»، «هتل» و «شهر هرت» تمامی کمدی‌های اکران شده در سال جاری را در گیشه شکست داده و هیچ فیلمی در ژانر آثار اجتماعی امسال هم نبوده که بتواند فروشی بیشتر از آن را تجربه کند.

«بچه زرنگ» حتی از بسیاری آثار کمدی و اجتماعی سال گذشته نیز فروش بیشتری داشته، فارغ از این مطالب باید گفت که فروش انیمیشن تنها در بازار داخلی نبوده و تنها محصولی است که بازار جدی در دیگر کشور‌ها دارد، تهیه‌کننده انیمیشن «پسر دلفینی» درباره میزان فروش این انیمیشن گفته بود که «۱.۷ میلیون دلار در گیشه روسیه فروختیم.»

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار