249455
۲۵ آبان ۱۴۰۲
ر‌ها باقری

اولین کتابم را در ۱۰ سالگی چاپ کردم

نویسنده نوجوان با بیان اینکه اولین کتابم در سن ۱۰سالگی چاپ شد، گفت: چندین کتاب در حوزه کودک و نوجوان نوشتم و پنج کتاب من چاپ شده است.

به گزارش کودک پرس ، ر‌ها باقری گفت: ۱۳ ساله و کلاس هشتم هستم و نوشتنِ داستان را از کودکی بسیار دوست داشتم.

قصه‌گو و نویسنده نوجوان ادامه داد: به واسطه علاقه بسیار زیادی که به مطالعه و نوشتن کتاب داشتم، مادرم از سن ۹ سالگی من را با کانون پرورش فکری کودکان آشنا کرد و در ابتدا دوره‌های مجازی را گذراندم و سپس دوره‌های حضوری را شروع کردم.

وی افزود: به هنر قصه‌گویی بسیار علاقه دارم و به گفته مربیان استعداد در این زمینه نیز داشتم که به لطف آن‌ها شکوفا شد.

این هنرمند با بیان اینکه اولین کتابم در سن ۱۰ سالگی چاپ شد، تصریح کرد: چندین کتاب در حوزه کودک و نوجوان نوشتم و پنج کتاب من چاپ شده و در بازار نشر وجود دارد.

باقری گفت: نوشتن کتاب و قصه‌گویی در درس‌ها و تحصیل من بسیار تأثیر داشته و من در مدرسه نیز فعالیت فرهنگی انجام می‌دهم و به جز قصه‌گویی در زمینه گویندگی و اجرا فعالیت می‌کنم و در مدرسه «رادیو مدرسه» را داریم که در آن نیز فعالیت دارم.

وی ادامه داد: به نظر من کانون پرورش فکری در هر استان بسیار می‌تواند به کودکان و نوجوانان کمک کند و استعداد‌های آن‌ها را شکوفا کند، کودکان و نوجوانان نیز حتماً علایق خود را دنبال کرده و هیچ‌گاه از آن دست نکشند.

این هنرمند افزود: اگر در آینده کار دیگری را انتخاب کنم در کنارش قصه‌گویی را هم ادامه خواهم داد. افرادی که به قصه‌گویی و سایر هنر‌ها علاقه دارند، همیشه امید داشته و تلاش کنند تا به چیزهایی که می‌خواهند برسند.

باقری تأکید کرد: به لطف خداوند در جشنواره قصه‌گویی مرحله استانی در البرز نیز برگزیده شدم و به مرحله کشوری راه یافتم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قصه‌گویی من را به کتاب بسیار علاقه‌مند کرد و به طور کلی مسیری برای پیشرفت من شد و من هم اکنون در کنار درس به صورت تخصصی این هنر را پیگیری می‌کنم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار