249425
۲۴ آبان ۱۴۰۲
انیمیشن

پرواز «گروه نجات اژدها» در شبکه کودک

سریال «گروه نجات اژدها؛ قهرمانان آسمان» با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش کودک پرس ، این سریال انیمیشن در گونه انیمیشن کوتاه ـ اکشن محصول آمریکا در سال 2021 قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سریال مهوش افشاری است. شیلا آژیر، زهره اسدی، بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، لادن سلطان پناه، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این انیمیشن درباره لیلا و داک دو خواهر برادر وایکینگ و صاحب چند اژدهای کوچک‌ هست و در هر قسمت به همراه آن‌ها به دنبال ماجراجویی‌های جذاب و آموزنده می‌روند.
انیمیشن به گونه‌ای ساخته شده است که بچه‌ها به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در شخصیت‌پردازی‌ها خلاقیت به کار رفته است و جزئیات خوبی دارد. لحظه‌های طنز و داستان‌ها، انسجامِ بسیار خوب و قوی‌ای دارند. هر قسمت بحث و داستان تازه‌ای دارد و از قواعد از پیش تعیین‌شده‌‌ای ساخته نشده است. از این رو داستان‌ها خسته‌کننده نمی‌شوند.
واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار