24906
۰۳ مهر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد؛

مرگ ۳کودک در تانکر آب

سرهنگ “محمدرضا ايران نژاد “فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان از جان باختن 3 کودک در تانکر آبی در این شهر خبر داد و گفت: مراقبت از كودكان توسط والدين در جهت پيشگيری از سوانح بسيار حائز اهميت است .

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ “محمدرضا ايران نژاد ” در تشریح این خبر گفت : در پی تماس به مرکز فوریت های پليسي 110 مبنی بر وقوع 3فقره فوت در تانكر خالي در روستاي عزت اباد شهر نجف شهر ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه ، متوجه شد دو كودك ويك نوجوان در حال بازي بوده اند كه پس از ورود به داخل يك تانكر خالي از جنس فايبرگلاس كه براي حمل و نقل آب و ساير مصارف كشاورزي استفاده مي شده است ، به علت بسته شدن درب تانكر و كمبود اكسيژن دچار خفگي شده اند .

ايران نژاد با بيان اينكه سن جان باختگان 5 ،6 و 13 ساله بودند تصریح کرد : با حضور عوامل اورژانس و انتقال مصدومان به مرکز درمانی متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این دو كودك و پسر نوجوان جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی سيرجان در پايان با اشاره به اينكه تحقيقات پليس براي بررسي احتمالي ساير زواياي اين سه مرگ ادامه دارد تاکید کرد: مراقبت از كودكان توسط والدين در جهت پيشگيري از سوانح بسيار حائز اهميت است .

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار