249049
۱۰ آبان ۱۴۰۲
بین الملل

رشد ۷.۵ درصدی قربانیان خشونت‌های جنسی کودکان آلمانی

گزارش پلیس جنایی آلمان نشان می‌دهد در سال گذشته میلادی حدود ۱۷ هزار ۲۰۰ کودک زیر ۱۴ سال، قربانی خشونت‌های جنسی در این کشور شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، گزارش پلیس جنایی آلمان نشان می‌دهد در سال گذشته میلادی حدود ۱۷ هزار ۲۰۰ کودک زیر ۱۴ سال، قربانی خشونت‌های جنسی در این کشور شده‌اند.
اداره پلیس جنایی آلمان که برای نخستین بار گزارش خشونت‌های جنسی علیه کودک را به صورت مجزا ارائه کرده است اعلام کرد: از هر هفت کودک زیر ۱۴ سال قربانی مسائل جنسی، یک کودک زیر ۶ سال سن دارند.
بر اساس این گزارش علاوه بر ۱۷ هزار و ۲۰۰ مورد ثبت شده خشونت جنسی علیه کودکان، بیش از ۱۲۰۰ مورد از این نوع خشونت نیز علیه نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال در سال گذشته در آلمان ثبت شده است.
بیشتر عاملان این خشونت‌های جنسی علیه کودکان رابطه دوستی و فامیلی با خانواده‌ها داشته اند.
اداره پلیس جنایی آلمان اعلام کرده که این ابعاد این موضوع را بسیار وسیع می‌داند و موارد کشف شده تنها وابسته به شکایات مردم به پلیس بوده است.
اداره پلیس جنایی آلمان همچنین اعلام کرد در سال ۲۰۲۲ میلادی، بیش از ۴۲ هزار مورد محتوای هرزنگاری کودکان را ثبت کرده است که این آمار نسبت به سال قبل از آن ۷.۵ درصد افزایش داشته است.
این برای نخستین باری است که پلیس جنایی آلمان گزارش مربوط به خشونت جنسی علیه کودکان و نوجوانان را به صورت مستقل منتشر می‌کند، تا پیش از این، چنین آماری در قالب گزارش کلی سالانه از قاچاق انسان، جرایم سایبری و جرایم سازمان یافته ارائه می‌شد.
هولگر مونش، رییس پلیس جنایی گفت: این گزارش مستقل را به این علت ارائه کردمی که بتوانیم راهبرد‌های مقابله و پیشگیری از چنین جرایمی را با واقعیت‌های رخ داده بیشتر منطبق کنیم.
وزیر کشور آلمان این آمار خشونت جنسی علیه کودکان را تکان دهنده دانست و گفت: باید از همه امکانات برای محافظت از کودکان و نوجوانان استفاده شود.
نانسی فیزر گفت: عاملان این جرائم نباید احساس امنیت کنند و هیچ قربانی‌ای نباید بدون کمک رها شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار