248811
۲۸ مهر ۱۴۰۲
تئاتر کودک و نوجوان

فراخوان جذب داوران افتخاری تئاتر کودک و نوجوان

مدیر پردیس هنر استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری رویداد «داور شو» گفت: با توجه به اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان در مرکز پردیس هنر، نیاز است که دیدگاه و درک کودکان و نوجوانان در آثار دیده شده و به تیم داوری آثار نیز اضافه شوند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر پردیس هنر استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری رویداد «داور شو» گفت: با توجه به اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان در مرکز پردیس هنر، نیاز است که دیدگاه و درک کودکان و نوجوانان در آثار دیده شده و به تیم داوری آثار نیز اضافه شوند.

محمدهاشم صرامی در گفت‌وگو به ایسنا، اظهار کرد: در رویداد «داور شو» و دعوت افتخاری از دختران و پسران علاقه‌مند به داوری، برای حضور در جلسات بررسی اجراهای نمایشی که با موضوعات کودکان و نوجوان است، معیار و شرایط خاصی ندارد و فقط براساس گروه سنی تعیین شده انجام می‌شود.

او ادامه داد: شرکت در این رویداد برای کودکان و نوجوانان به تجربه قبل نیازی ندارد و فقط علاقه و انگیزه آن‌ها موردنظر است.

مدیر پردیس هنر اصفهان با اشاره اینکه همه نمایش‌ها ویژه کودکان و نوجوانان و در ژانرها و گونه‌های مختلف عروسکی، کمدی، موزیکال و قصه‌های عامیانه با رویکرد تربیتی و پرورشی است، افزود: قطعاً کودکان باید شرایط و روحیات مناسبی در  رویداد «داور شو» داشته باشند، اما آمادگی علمی آنها در روند داوری‌ها، مطالعه‌ها و معرفی کتاب نیز انجام می‌شود.

صرامی با بیان اینکه شرایط سنی را بین ۹ تا ۱۵ سال در نظر گرفته‌ایم که به دو بخش ۹ تا ۱۲ سال به‌عنوان افرادی که قابلیت نظردهی در زمینه تئاتر کودک را دارند و ۱۲ تا ۱۵ سال که قابلیت نظردهی در تئاتر نوجوان را دارند، تقسیم می شوند، گفت: ما از فراخوان داوران افتخاری و ثبت نام شرکت کنندگان دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ هدف اول این است که با توجه به اجرای تئاتر کودک و نوجوان در مرکز پردیس هنر، نیاز است که دیدگاه و درک کودکان و نوجوانان در آثار دیده شود و به تیم داوری آثار اضافه شوند. همچنین ارتباط کودک و نوجوان در رویداد «داور شو» هدف دوم است که می‌تواند به افزایش تماشای تئاتر در خانواده‌ها کمک کند.
گفتنی است علاقه‌مندان کودک و نوجوان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه نسبت به ثبت‌نام برای حضور در رویداد «داپرشو» در وب سایت www.evand.com اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار