248586
۲۰ مهر ۱۴۰۲
کودکان و نوجوانان

رویکرد بانک پاسارگاد در حوزه کودک چیست؟

کودکان و نوجوانان سرمایه کشور هستند. برای داشتن آینده‌ای درخشان، امروز باید سرمایه‌گذاری و آموزش در حوزه کودک و نوجوان را جدی گرفت.

به گزارش کودک پرس ، بانک پاسارگاد با هدف آموزش و سرمایه‌گذاری در حوزه کودک و نوجوان پلتفرمی تحت عنوان شهر هوشمند کیدزی را راه‌اندازی کرده است. شهر هوشمند کیدزی فضایی آنلاین برای آموزش، یادگیری و بازی کودکان است تا والدین ایرانی بتوانند در بستری امن، مطمئن و یکپارچه تمام نیازهای آموزشی و سرگرمی کودک را برطرف کنند.

کیدزی، پلتفرم  جامع بانک پاسارگاد در حوزه کودک و نوجوان

همبازی اولین محصول از شهر کیدزی است که اولین‌بار در سال 1400 ارائه شد. این اپلیکیشن بازی که برای کودکان طراحی شده است با بیش از …(تعداد کاربران) کاربر فعال، انواع بازی‌های آنلاین را در سبک‌های مختلف به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند و در محیطی سالم فرصت رقابت و کسب امتیاز را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ویدزی محصول دیگری از کیدزی است. ویدزی اپلیکیشنی اختصاصی برای تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن‌های سراسر دنیاست که مجموعه‌ای از برنامه‌های کودک در ژانرهای مختلف از جمله کمدی، موزیکال و آموزشی را با بررسی و تائید تیم روانشناسان کیدزی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

پرنده، اپلیکیشنی با تمرکز بر داستان صوتی کودک است. محتوای اپلیکیشن قصه‌گویی پرنده توسط تیم تخصصی نگارش، بازنویسی یا ترجمه می‌شوند سپس توسط صداپیشه‌های کودک ضبط شده و در نهایت با تصویرسازی‌های جذاب و موسیقی مناسب سن کودکان در دسترس قرار می‌گیرد.

زیپاد محصولی متفاوت از کیدزی است که برای اولین‌بار خدمات بانکی و ایجاد حساب دیجیتال کودکان و نوجوانان زیر 18سال را ممکن کرده است. زیپاد با هدف گسترش فرهنگ سواد مالی، آموزش پس‌انداز و ساختن تجربه شیرین حس استقلال برای کودکان و نوجوانان ایرانی طراحی و ارائه شده است. هر کودک و نوجوان ایرانی با داشتن حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد در اپلیکیشن زیپاد می‌تواند تراکنش‌های مالی انجام دهد، پول‌توجیبی دریافت کند و یا در صورت تمایل کارت بانکی مخصوص به خود به‌نام زی‌کارت را دریافت کند.

 گام مهم بانک پاسارگاد در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان

بانک پاسارگاد با هدف بهبود خدمات کودک اقدامی مهم و متناسب با علایق کودک و نوجوان انجام داده است. شهر هوشمند کیدزی با هدف یکپارچه‌سازی ارائه خدمات به والدین، کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد فضایی امن برای سرگرمی، یادگیری و آموزش ایجاد شده است و تا به امروز توانسته با گسترش خدمات خود در جهت افزایش کاربران و جلب رضایت آنان گام بردارد. کیدزی با ارائه جدیدترین محصولات که به‌صورت اختصاصی برای کودک و نوجوان طراحی شده‌اند در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر قرار دارد تا پلتفرمی باشد برای پاسخگویی همه‌جانبه به تمام نیازهای فرزندان ایران.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار