248434
۱۴ مهر ۱۴۰۲
کودکان فلسطینی

اسارت ۴۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با مهمانان ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین، وحدت مسلمانان را عامل فروپاشی ظلم و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حدود ۴۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی چمران؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با مهمانان ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین، وحدت مسلمانان را عامل فروپاشی ظلم و رژیم صهیونیستی دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن سلام و صلوات بر پیامبر اکرم اسلام(ص)، امام زمان(عج) و ارواح شهدای طیبه انقلاب اسلامی ایران، مظلومان فلسطین، شهدای راه آزادی قدس به‌ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی؛ خدمت مهمانان حاضر در جلسه خوش‌آمد گفت و عنوان کرد: حضور شما در ایران اسلامی برای بزرگداشت کودکان و نوجوانان فلسطینی که تا به امروز در ذیل سایه ظلم و یورش‌های رژیم اشغالگر قدس زندگی و شجاعانه مقاومت کرده‌اند، قابل احترام است. ما به تازگی از میلاد پیامبر اکرم(ص) گذشته‌ایم و ضمن تبریک میلاد ایشان، باید از اخلاق حسنه ایشان که اسوه عالمیان بودند بیاموزیم.

وی افزود: بزرگترین درس پیامبر اکرم(ص) به جهانیان، توحید و وحدت بوده است. این وحدت به‌گونه‌ای که مشاهده کردیم، چندسال پس از رحلت ایشان، مسلمانان با وحدت خود نیمی از جهان را فتح کرده و اسلام را در قلب اروپا گسترش دادند.

چمران با اشاره به دیدار عید 17 ربیع‌الاول رهبر انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در روز عید تاکید کردند که اگر کشورهای مسلمان و ‌کشورهای خاورمیانه متحد شوند، آمریکا و همراهانش نمی‌توانند نفاق کنند. یک غده سرطانی به نام اسرائیل در منطقه وجود دارد که متأسفانه برخی کشورها که نام اسلام را یدک می‌کشند با این غده سرطانی عادی‌سازی روابط می‌کنند و با این کار خود به اسلام و آرمان فلسطین خیانت کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: آرمان اولیه ما و انقلاب اسلامی، بحث آزادی فلسطین است و در همین راستا، برادر بزرگوار ما شهید مصطفی چمران از آمریکا به مصر و بعد به لبنان رفتند و آرزوی ایشان شهادت در راه آزادسازی قدس بود که این امر به علت هجوم صدام به ایران، منجر به شهادت ایشان در دفاع مقدس و در مقابل هجوم صدام به ایران رخ داد. روز قدس که یکی از یادگاری‌های امام بزرگوار ما است که هر روز جهانی‌تر می‌شود. ما امیدواریم که مسلمانان با رعایت وحدت خود بتوانند روزی در قبله‌گاه اولیه مسلمانان نماز وحدت بخوانند.

وی با اشاره به اینکه حدود 400 کودک در زندان‌های رژیم صهیونیستی حضور دارند، تصریح کرد: ما این رژیم اشغالگر را به عنوان یک رژیم کودک‌کش و نخست وزیر این کشور را یک فرد کودک‌کش می‌شناسیم و به جهان خواهیم شناساند. به تبیین مقام معظم رهبری، اعمال اسرائیل وحشی‌گری‌های اسرائیل بوده است. ما امیدواریم با دو کلمه توحید به خداوند متعال و اتحاد و وحدت اسلامی بتوانیم این رژیم کودک‌کش را از منطقه اخراج نماییم.

چمران ادامه داد: گفته شده است که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، اما این موضوع با وجود درونپاشی‌ها و اختلافات درونی نظام صهیونیستی و ایضا مقاومت جوانان فلسطینی هرچه زودتر اتفاق خواهد افتاد.

چمران ضمن تاکید مجدد بر اینکه همه کسانی که با اسرائیل عادی‌سازی روابط می‌کنند بازنده خواهند بود، خاطرنشان کرد: اتحاد اسلامی عامل فروپاشی ظلم و اسرائیل خواهد بود و کشورهای حامی اسرائیل مانند فرانسه و انگلیس نمی‌گذارند تا این وحدت شکل بگیرد و ما باید تمام نقشه‌های دشمن را خراب کرده و با وحدت اسلامی خود، قدس را آزاد ‌کنیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار