248074
۳۱ شهریور ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و اکران انیمیشن بچه زرنگ

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک، اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ، هفته دفاع مقدس و جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نشستی با مدیر روابط عمومی استانداری صورت گرفت.

به گزارش کودک پرس ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی کودک با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان، سید ناصر نعمتی‌ مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاونین و کارشناس روابط عمومی کانون برگزار شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان ضمن اشاره به هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نهاد تخصصی حوزه کودک و نوجوان در سراسر کشور مسئولیت برگزاری هفته ملی کودک را بر عهده دارد و به اجرای ویژه برنامه‌هایی با توجه به روزشمار هفته کودک می‌پردازد. وی با اشاره به برنامه‌های این هفته گفت: رونمایی از پوستر هفته ملی کودک و تبیین شیوه‌نامه اجرایی با حضور نهادها و دستگاه‌های مرتبط با کودک نقطه آغاز این هفته است. وی همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها در برپایی هر چه بهتر این هفته را ضروری دانست و با اشاره به برگزاری رویداد کاغذ، بازی با هدف ایجاد نشاط و بازی، و همچنین آغاز پویش کتابخوانی والدین و فرزندان در هفته ملی کودک و اختتام آن در هفته کتابخوانی، فعالیت‌های خانواده‌محور را یکی از مهمترین رسالت‌های کانون در این هفته دانست.

زره‌ساز در ادامه با اشاره به انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به نقش کانون در تهیه و تولید آثار فاخر در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و ضرورت تبلیغات گسترده استانی را اولویت دانست. مدیر کل کانون استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و آغاز هفته دفاع مقدس از ویژه برنامه‌های متعدد کانون در معرفی شخصیت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد. وی افزود: با توجه به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قصه‌گویی و آغاز بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مردمی‌سازی و جریان‌سازی آن می‌تواند از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و شنیدن قصه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس آغاز گردد.

در ادامه سیدناصر نعمتی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: استانداری خراسان رضوی با وجود داشتن معاونت فرهنگی می‌تواند به صورت موثر در ویژه برنامه‌های سطح استان در حوزه کودک و نوجوان مشارکت داشته باشد و در این زمینه هرگونه همکاری که روابط عمومی استانداری بتواند را انجام خواهد داد. ایشان با اشاره به ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌ها از مشارکت و توانایی بهره‌برداری از آن در جهت آگاهی‌بخشی و حساس‌سازی کارکنان و آحاد جامعه نسبت به کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک خبر داد. وی افزود: رسالت روابط عمومی اطلاع‌رسانی موثر و انعکاس صحیح و درست رویدادها و اخبار در سطح استان است و در هفته ملی کودک می‌تواند نقطه تمرکز فعالیت روابط عمومی دستگاه‌ها رویدادها و اتفاقات مربوط به کودک و نوجوان باشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار