247931
۲۶ شهریور ۱۴۰۲
کارتون «مهاجران»

خاطره‌بازی با کارتون خاطره‌انگیز «مهاجران» در شبکه دو

در چهل و ششمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، گزیده‌ای از کارتون خاطره‌انگیز «مهاجران» روانه آنتن می‌شود. بهبه گزارش کودک پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهل و ششمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌ای از برنامه کودک نوستالژی دهه شصت به نام «مهاجران» خواهد پرداخت. این انیمیشن محصول ۱۹۸۲ ژاپن است. […]

به گزارش کودک پرس ، چهل و ششمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌ای از برنامه کودک نوستالژی دهه شصت به نام «مهاجران» خواهد پرداخت. این انیمیشن محصول ۱۹۸۲ ژاپن است. داستان این انیمشن درباره دختر نوجوانی به نام لوسی است که خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند از انگلستان به استرالیا سفر کنند و در حین مهاجرت با مشکلاتی روبرو می‌شوند. این سفر هیجاناتی را هم به همراه دارد و آن‌ها در استرالیا در آدلاید زندگی جدیدی را شروع می‌کنند. لوسی و خواهرش کیت از این که تجربیات جدیدی به دست می‌آورند، لذت می‌برند و…از دیگر بخش‌های این برنامه، پخش گزیده‌ای از «شما و سیما» سال ۱۳۷۹، گزیده‌ای از مستند «آسمان شب»، گزیده‌ای از سینمایی «زرد قناری» محصول ۱۳۶۷ است.

این برنامه در بخش «قاب ناب» علاوه بر پخش گزیده‌ای از اجرای جمشید گرگین در «شما و سیما» سال ۱۳۷۹ و حضور مهدی فخیم‌زاده در همین برنامه، گزیده‌ای از پشت صحنه سریال «ولایت عشق» محصول ۱۳۷۷ را به نمایش خواهد گذاشت.
در بخش موسیقی نیز موسیقی «تیتراژ سریال زیر آسمان شهر» با صدای امیر تاجیک در سال ۱۳۸۰ پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که چهل و ششمین قسمت آن، یکشنبه ۲۶ شهریور حوالی ۰۰:۳۵ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار