247555
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
انیمیشن «بچه زرنگ»

انیمیشن «بچه زرنگ» به عنوان طولانی‌ ترین انیمیشن کشور در مهر ماه به پخش می‌رسد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی از جمله اهداف این دوسالانه به شمار می رود.

به گزارش کودک پرس ، «معصومه ابراهیمی هژیر» در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت:میزبانی این دو سالانه پس از بازدید مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون کشور از کانون همدان و با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های استان، به همدان سپرده شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این رویداد در ۳۱ تیرماه در سراسر کشور منتشر شده است،ادامه داد: این رویداد با مشارکت کانون استان همدان در بخش‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار می شود.

ابراهیمی هژیر خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی از جمله اهداف این دوسالانه به شمار می رود.

پخش پویا نمایی «بچه زرنگ»

ابراهیمی هژیر به پخش پویا نمایی «بچه زرنگ» به عنوان طولانی ترین انیمیشن کشور همزمان با مهرماه اشاره کرد و گفت: هدف از تولید این پویا نمایی برای کودکان شکل‌گیری یک قهرمان متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی است و خانواده ها به صورت ویژه این تولید را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کشف استعدادهای هنری و ادبی و حمایت و هدایت آنها را از اهداف کانون برشمرد و گفت: خانواده به سبد خانواده اضافه شده و بیشتر فعالیت این کانون خانواده محور شده است.

ابراهیمی هژیر افزود: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی، مهارت زندگی، کارگاه جلوگیری از آسیب های اجتماعی، دوره های خود مراقبتی، کارگاه پیشگیری از سوانح و اعتیاد، یاریگران زندگی، فرزندپروری و فرزندآوری با شعار «هر خانواده یک کانون هر مادر یک مربی» به صورت هفتگی برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار