247463
۰۸ شهریور ۱۴۰۲
اربعین

کودکان با «زائر اربعین» ملاقات می‌کنند

نمایش رادیویی تک‌قسمتی «زائر اربعین» ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در ایران صدا تولید شد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش رادیویی تک‌قسمتی «زائر اربعین» ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در ایران صدا تولید شد.

این نمایش رادیوی را امیرسجاد دبیریان نوشته است و مجید تیزرو و فاطمه لطفی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و محمد شکری نیز آن را برای پایگاه کودک ایران صدا تهیه کرده است.

داستان این نمایش رادیویی برپایه قالب آشنای آثار نمایشی ایران صدا ویژه کودک و نوجوان حول گفت‌وگوی میان یک پدربزرگ و نوه‌هایش به نام‌های سامان و سارا می‌چرخد. پدربزرگ قصد عزیمت به کربلا و شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارد و قرار است به عنوان یکی از اعضای خدمت‌رسان موکبی در مسیر پیاده‌روی اربعین فعالیت کند. او همچنان که خود را برای سفر آماده می‌کند، پاسخگوی پرسش های نوه‌های خود است تا به این وسیله مخاطب کودک و نوجوان با ماهیت اربعین و فلسفه پیاده‌روی اربعین آشنا شوند.

نمایش رادیویی «زائر اربعین» با مدت زمان ۳۰ دقیقه به زودی در پایگاه کودک ایران صدا بارگذاری شده و علاقه مندان می‌توانند به مراجعه به نشانی iranseda.ir و یا نصب اپلیکیشن ایران صدا روی گوشی‌های همراه خود شنونده این نمایش رادیویی و همچنین سایر تولیدات محتوایی پایگاه مجازی معاونت صدای رسانه ملی باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار