موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش/تربیت/فرزند/هرمزگان
247259
۲۹ مرداد ۱۴۰۲
اردوی کتاب‌خوانی

اردوی کتاب‌خوانی برای کودکان بشاگرد برگزار شد

در اردوی مدرسه جهادی خواندن که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد برگزار شد، حدود ۱۵۰ مخاطب کودک، نوجوان و جوان در کارگاه‌های شعر، داستان، خاطره‌نویسی، نقاشی و آشنایی با رسانه حضور داشتند. شعر، داستان، سواد رسانه و تکنیک‌های نقاشی بخشی از سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.

به گزارش کودک پرس ، در اردوی مدرسه جهادی خواندن که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد برگزار شد، حدود ۱۵۰ مخاطب کودک، نوجوان و جوان در کارگاه‌های شعر، داستان، خاطره‌نویسی، نقاشی و آشنایی با رسانه حضور داشتند. شعر، داستان، سواد رسانه و تکنیک‌های نقاشی بخشی از سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.

همچنین، دومین کارگاه «آئینه باران» ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ باحضور حامد محقق و کبری بابایی در بندرعباس برگزار شد و طی آن بیش از سی نفر از نوجوانان هرمزگانی در هشت ساعت آموزش با عناصر شعر و داستان آشنا شدند و به شعر و داستان خوانی پرداختند.

گفتنی است، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های ادبی «آئینه باران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان‌های هرمزگان و مرکزی و خراسان جنوبی برگزار شده است. در ادامه این کارگاه‌ها، کارگاه شعر و داستان با تدریس مجید ملامحمدی پنجم شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار