246172
۱۲ مرداد ۱۴۰۱

سیستان و بلوچستان | غرق شدن کودک ۷ ساله در گودالی پر از آب

یک کودک ۷ ساله در اثر ناکار آمدی شهرداری در داخل یک گودال عمیق در شهر نصرت آباد غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ،یک پسر بچه ۷ ساله در شهر نصرت آباد در سیستان ‌و بلوچستان به دلیل ناکار آمدی شهرداری به داخل هوتک و گودال پر شده از آب سیلاب سقوط کرد و در اثر غرق شدگی جان باخت.

طبق این گزارش، هویت این کودک «سلمان براهویی» ۷ ساله، و ساکن شهر نصرت آباد عنوان شده است.

به گفته یک منبع مطلع، از لحظه ای که سلمان ناپدید شده بود حوالی ساعت ۲بعد از ظهر کفش های این‌کودک توسط مردم محل در کنار یک گودال پر از آب سیل اخیر کشف شد که سریعا با هلال احمر شهر نصرت آباد تماس گرفته شده و اعلام کردند که ممکن هست این کودک داخل گودال سقوط کرده و غرق شده باشد و باید آب گودال با امکانات هلال احمر تخلیه شود که هلال احمر اعلام کردند که کفکش های این اداره خراب هستند و صحنه را ترک کرده است.

منبع ادامه داد، با پاسگاه نیروی انتظامی تماس گرفتند که از شهرداری بخواهید تا با دستگاه لودر آب گودال را از طریق حفر آبراه تخلیه کند که پاسگاه محل در جواب اعلام‌کرده راننده لودر خواب هست و خودتان کاری بکنید، که نهایتا مردم محل با بستن طناب به کمر یکی از شهروندان در ساعت ۴ صبح در داخل هوتک شناور می شود و در حین گشتن دنبال کودک پایش به جنازه این کودک خردسال برخورد می کند و جنازه را از آب بیرون می کشند.

گفته شده، این‌ کودک کار خردسال و یتیم از راه چوپانی درآمد خانواده خود را تامین می کرده است.

لازم به ذکر است، بی توجهی و اقدام نکردن هلال احمر و شهرداری در تخلیه سیلاب جمع شده در گودالهای عمیق در وسط شهر نصرت آباد باعث جان باختن یک کودک خردسال شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار