موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
245553
۰۴ تیر ۱۴۰۱

برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال

صبح روز گذشته، جمعه سوم تیرماه ۱۴۰۱ در سومین روز از هفته صرفه‌جویی، جشنواره ملی نقاشی آب، ویژه کودکان و نوجوانان در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،در این مراسم که با حضور  کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها همراه بود، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، امیر حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی منابع آب ایران و رئیس موزه آب گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

سپس  سلاجقه  با مهم خواندن بحث آب و محیط زیست بر لزوم حفاظت از آب تاکید و اظهار امیدواری کرد که امثال این جشنواره‌ها در حوزه‌های دیگری، چون حیات‌وحش، محیط‌زیست و … نیز برگزار شود.

محرابیان، در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه منابع آب در میان کودکان و نوجوانان  به عنوان آینده‌سازان کشور، از عزم وزارت نیرو برای گسترش فرهنگ مشارکت عمومی برای مدیریت منابع و مصارف آب خبر داد.

در ادامه مراسم نتایج برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره که از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم پخش می‌شد اعلام و جوایز برندگان به کودکان و نوجوانان که از شهر‌های مختلف ایران در مراسم حضور پیدا کرده بودند، اعطا شد.

تعداد ۶ اثر برگزیده در رده سنی ۴ تا ۷ سال، ۶ اثر در رده سنی ۸ تا ۱۱ سال، ۶ اثر در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۸ اثر در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال  برگزیده شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار