24380
۳۰ شهریور ۱۳۹۶
ابراهیمی خبر داد؛

وجود ۲۹۲ مهدکودک در استان کرمانشاه

ابراهیمی کارشناس مسئول دفتر امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود 292 مهدکودک در سطح استان کرمانشاه خبر داد که از این تعداد 183 مهدکودک شهری و 109 مهدکودک روستایی هستند.

به گزارش کودک پرس ، ابراهیمی کارشناس مسئول دفتر امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهریه مهدهای کودک استان کرمانشاه بسته به رده سنی و سطح ارائه خدمات و استفاده از کلاسهای فوق برنامه از 97 تا 246 هزار تومان متغیر است گفت: 292 مهدکودک در سطح استان، داریم که از این تعداد 183 مهدکودک شهری و 109 مهدکودک روستایی هستند.

وی بیان کرد: در مهدکودک‌های شهری نوزادان و کودکان در سه رده سنی شیرخوار (بدو تولد تا 18 ماهگی)، نوپا (دو تا سه سالگی) و نوباوه (سه سال به بالا) پذیرش می‌شوند، اما در مهدهای روستایی تنها پذیرش کودکان سه سال به بالا انجام می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به وجود چهار نوع مهدکودک، گفت: مهدهای کودک شامل مهدکودک تمام وقت (7:30 صبح تا 15:30 بعدازظهر)، نیمه وقت (7:30 صبح تا 12:30 ظهر)، پاره وقت (برخی ساعات در شبانه روز) و شبانه روزی (24 ساعته) هستند که ما در استان تنها مهدکودک تمام وقت و نیمه وقت داریم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار