موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
243524
۱۸ اسفند ۱۴۰۰

کیفیت بالای آثار رسیده به جشنواره اسباب‌ بازی

داور جشنواره ملی اسباب بازی گفت : آثار شرکت‌کنندگان در هفتمین جشنواره اسباب‌ بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار تنوع از کیفیت خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش کودک پرس ،احسان عسگری داور هفتمین جشنواره اسباب‌بازی کانون افزود: محصولاتی که در جشنواره اسباب‌ بازی شرکت داده شده بود در بخش‌های مختلفی مانند کیفیت چاپ و جنس محصول (پارچه‌ای، پلاستیکی و چوبی) ارزیابی شد و بیشترین موضوعی که مد نظر شورای نظارت بر اسباب‌ بازی قرار داشت کیفیت تولید محصولات بود، زیرا مباحث مربوط به محتوا در یک کارگاه جداگانه علوم شناختی بررسی می‌شود.

عسگری افزود: کیفیت آثار رسیده به جشنواره با توجه به تولیدات قبلی شرکت‌کنندگان، همچنین میزان پیشرفت و صرفه‌جویی‌هایی که برای بهینه‌سازی قیمت محصول برای مصرف‌کننده انجام داده‌اند، ارزیابی شده است و باید اشاره کنم که آثار رسیده به این دوره از جشنواره از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار بود.

مدیر طرح و برنامه شبکه کودک (پویا) تصریح کرد: من درباره جایگاه تولیدات اسباب‌ بازی در ایران و قیاس آن با کشورهای دیگر مطالعه پژوهشی انجام نداده‌ام اما با توجه به مشاهده‌ها و گفته‌های تولیدکنندگان، وضعیت تولید در بازار کشور شرایط خوبی دارد و فقط از نظر سیاست‌گذاری نیازمند ساماندهی است.

این متخصص و فعال فرهنگی تاکید کرد: باید کمک کنیم تولید اسباب‌بازی با سیاست‌گذاری درست در یک مسیر و ریل صحیح حرکت کند تا تولیدات، متناسب با نیاز و خواسته مخاطب صورت گیرد، همچنین بازار هدفی که برای هر محصول مشخص می‌شود باید مبتنی بر پژوهش انجام شود که شورای نظارت در این زمینه می‌تواند کمک کند.

هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به منظور حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون دوره گذشته به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌ شکل گام به گام در حال برگزاری است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار