241934
۲۷ آذر ۱۴۰۰

ضرورت اختصاص سانس مناسبی به فیلم های کودک

کارگردان و هنرمند مشهور کشور گفت: متاسفانه چون به فیلم های کودک توجه ویژهای نمی‌شود سانس خوبی را در اختیار قرار نمی‌دهند و این باعث می شود تا فیلم کمتر دیده شود.

به گزارش کودک پرس ،سید جواد هاشمی، به پر  هزینه بودن فیلم شهر گربه ها که هم اکنون در سینما های سراسر کشور در حال اکران است، اشاره کرد و اذعان داشت: شهر گربه ها از سایر فیلم های گذشته هزینه سنگین تری داشته است و باعث شده تا همچنان به بانک بدهکار باشم و این در حالیست که بهره آن هم روز روز بیشتر می‌شود.

وی در ادامه با بیان این نکته که فیلم های کودک و نوجوان خیلی سخت می‌تواند جای خود را پیدا کند و به فروش برسد و بتواند حداقل هزینه خودش را در بیاورد، تصریح کرد: این روزها چون فیلم های خوبی برای اکران در سینماها وجود دارد، دیده شدن فیلم های کودک و نوجوان نیز سخت تر می شود.

سید جواد هاشمی با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه شهر گربه ها چهارمین فیلم پر فروش در هفته گذشته بوده و حتی توانسته جلوتر از فیلم قهرمان قرارگیرد، گفت: اما متاسفانه چون به فیلم های کودک توجه ویژهای نمی‌شود سانس خوبی را در اختیار قرار نمی‌دهند و این باعث می شود تا فیلم کمتر دیده شود.

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم شهر گربه ها، همچنین اضافه کرد: اگر فیلم شهر گربه ها بتواند از مرز ٧،٨ میلیارد تومان را عبور کند ، یک سوم آن متعلق به سرمایه گذار و تهیه کننده است و بنده یک سرمایه گذار همراه دارم که با  شرایط پیش آمده بیشتر شرمنده او هستم نه نگران خودم، البته امیدوارم که این اتفاق بیفتد و فروش قابل قبولی داشته باشیم اما باز هم نمی‌شود پیش بینی درستی کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در فیلم زخم کاری سکانس شما بیشتر دیده شد، بیان کرد: به رغم اینکه ممکن است خیلی وقت ها این نگاه ها اشتباه باشد باید به نگاه مردم احترام گذاشت.

این هنرمند کشورمان با بیان اینکه امیدوارم زیاده‌روی در هر زمینه ای در جامعه مان از بین برود، ادامه داد: مردم تصوری از سید جواد هاشمی ساخته اند که ممکن است اساسا خیلی وقت ها درست نباشد و من باید بابت کار اشتباه و بد خود عذرخواهی کنم، چرا که مردم به تعدد فیلم هایی که در آن شهید شدم از من انتظار دارند و این انتظارات درست یا غلط گاهی اوقات من را درگیر ترمز هایی می کند که خوب است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهر گربه ها را گفتند چون موسیقی رقص دارد باید متوقف شود، افزود: نگاهی که صرفا منفی ها را ببیند، خوب نیست. یک نماینده مجلس در حالیکه فیلم را ندیده بود و همچنین یک کمپین ٢٠ هزار نفره خواهان توقف فیلم شدند و یک فرد جوان بی تجربه امضای این افراد را جمع کرد و تعجب من از این است که چرا باید مردم ما این چنین رفتاری را از خود بروز دهند.

سید جواد هاشمی با تاکید بر این مطلب که باید جامعه به سمت اصلاح حرکت کند و بایستی همواره خودمان را اصلاح کنیم، اظهار داشت: آن چیزی که از نگاه این افراد حرام است در نظام جمهوری اسلامی مجوز گرفته است و نمی تواند حرام باشد.

وی با اشاره به وضعیت سینما ها در شرایط کرونایی، گفت: دو سال است که کاملا سینما ها تعطیل است و در زمان کرونا بیشترین لطمه به سینما ها وارد شده و الان با فوجی از صف تهیه کنندگان برای اکران مواجه هستیم.

این هنرمند مشهور کشور از آماده اکران بودن تقریبا ٣٠٠ فیلم و ضرر در حوزه سینما خبر داد، خاطرنشان کرد: نزدیک به ٣٠٠ فیلم داریم که تا کنون اکران نشده است و به همین دلیل است که ضرر زیادی کردیم و الان تمام فیلم های پر فروش همگی همزمان اکران می‌شوند و این ضرر را مضاعف می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال مردم  نسبت به شرایط کرونایی خوب شده است و اینکه باز هم در چنین شرایطی فیلم هایی مثل دینامیت، گشت ارشاد ٣ و شهر گربه ها در حال فروش هستند، خدا را شاکریم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار