241926
۲۵ آذر ۱۴۰۰

تهران | از ۳۴۵ پارک مادر و کودک تا ۲ ماه آینده رونمایی می شود

شهردار تهران گفت: شهرداری باید یک نهاد رشدیافته و انقلابی شود و این با خدمت به مردم و پیگیری تحقق عدالت در شهر دنبال می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست هم‌اندیشی با نخبگان منطقه ۱۷ در پویش قرار خدمت با بیان اینکه ان‌شاءلله در عمل بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم، گفت: یکی از نکاتی که همه  نسبت به آن وقوف داریم این است که به برکت انقلاب در این موقعیت قرار گرفتیم.

زاکانی ادامه داد: یادم می آید که خدمت رهبری معظم گفته بودم که بنده آزادشده دستان امام(ره) هستم و این را هم می فهمم که استمرار این آزادی به دستان شماست. بنابراین باید نسبت به دین وظایفمان را انجام و اهداف دین را پیاده کنیم و نسبت به مردم خالصانه نوکری کنیم و نسبت به ولی امر جامعه خود نیز دینمان را ادا کنیم.

وی افزود: طرح کلی برای همه تهران طراحی کردیم و آن این است که تهران را خود مردم اداره کنند و محور آنها نخبگان باشند. در هر منطقه ای مجمعی از نخبگان و موثرین آن منطقه تشکیل دهیم و از آنها بخواهیم ایده بدهند و برای شهر تصمیم سازی و نظارت کنند. و علاوه بر آن برای محله خودشان تصمیم بگیرید و ما پشتیبان آنها باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: ۳۵۳ محله در تهران داریم که همه آنها با هم متفاوت هستند و در داخل محلات مساجد را کانون اصلی تغییر در شهر قرار دهیم. طرحی در ۲ ماه آینده رونمایی می شود و آن این است که هر محله پارکی مختص مادر و کودک داشته باشد و آنها فضایی برای آموزش و بازی داشته‌باشند. ۳۴۵ پارک را مشخص کردیم که ظرف ۲ ماه تجهیز کنیم.

وی گفت: همچنین  در هر محله ای زمین و مجوز بدهیم و مسکن ساخته شود برای زوج های جوان و تشخیص این زوج ها با نخبگان و مردم محله است. بنابراین باید مجموعه فعال در شهر دست به دست هم دهند و مسئولیت های کارها را بپذیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار