241872
۲۴ آذر ۱۴۰۰

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت ترکیبی از حضوری برای قصه گویان، منتقدان و داوران و آنلاین برای مخاطبان برگزار می‌شود.

بدین ترتیب این جشنواره برای قصه گویان، داوران و منتقدان به صورت حضوری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور مخاطبان نیست و آنها می‌توانند برنامه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در فضای مجازی دنبال کنند.

پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانیkpf.ir، پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kanoonnews.ir، آپارات کانون پرورش فکری به نشانی aparat.com/Kanoonparvaresh، اینستاگرام کانون پرورش فکری به نشانی kanoonparvaresh@ و اینستاگرام جشنواره قصه‌گویی به نشانی  ghesehgouee@ بسترهای پخش آنلاین برنامه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای علاقه‌مندان است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار