237317
۲۰ تیر ۱۴۰۰

طرح “جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران” تصویب شد

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح « جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران » را به تصویب رساندند.

به گزارش کودک پرس ،بررسی یک فوریت طرح «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران » در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت.

حجت نظری در توضیح این طرح گفت: الان مشکل بسیار بزرگی در تقریبا تمام بوستان ها داریم و به رغم ممنوعیت ورود حیوانات به بوستان ها، عملا همه جا حیوان گردانی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ممکن است برخی از شهروندان به هر دلیلی نخواهند که در کنار حیوانات حضور داشته باشند و حساسیت هایی داشته باشند.

او ادامه داد: لازم است که جایی را برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها فراهم کنیم و امکانی را برای همه شهروندان باید فراهم کنیم تا در فضاهای عمومی حضور داشته باشند. خیلی از خانواده ها با  این چالش مواجه هستند که حیوانی در بوستان حضور دارد و نمی توانند در آنجا حضور یابند.

نظری افزود: البته این مساله از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و تامین سلامت شهروندان نیاز است تا این مصوبه را داشته باشیم و امکان بازی کودکان در بوستان ها را در آرامش فراهم کنیم.

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح رای مثبت دادند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار