23721
۲۵ شهریور ۱۳۹۶
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

دوره اول متوسطه کمترین بازماندگان از تحصیل را دارد

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: کمترین بازماندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه است که تلاش می‌کنیم، جذب این افراد واجد شرایط را به صددرصد برسانیم.

به گزارش کودک پرس ،

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی خوبی برای بازگشایی مدارس در حوزه‌های مختلف ایجاد شده و امید می‌رود، سال تحصیلی جدید در نهایت آرامش آغاز شود.

وی افزود: مقدمات ورود معلمان فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان برای تدریس در مدارس فراهم شده است تا با آمادگی کامل، تدریس خود را آغاز کنند.

زرافشان از فراهم شدن شرایط مطلوب استقرار پایه یازدهم خبر داد و تصریح کرد: تمام تغییر و تحولات در دست معلم است و تلاش خواهیم کرد دانشجومعلمانی که امسال وارد مدارس می‌شوند با نظارت گروه‌های آموزشی فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر‌ آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، جریان مهارت آموزی در استان‌ها به شدت پیگیری می‌شود.

وی از ثبت‌نام 32 درصدی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای خبر داد و افزود: بسترهای لازم برای توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی فراهم شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از تهیه و توزیع تجهیزات مدارس به میزان 52 میلیارد تومان خبر داد و افزود: اولویت توزیع تجهیزات، هنرستان‌ها و مدارس کم برخوردار است.

وی تصریح کرد: کمترین بازماندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه است که تلاش می‌کنیم، جذب این افراد واجد شرایط را به صددرصد برسانیم.

 

منبع:  خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار