23499
۲۲ شهریور ۱۳۹۶

سومین روز از رقابت‌های مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی

در سومین روز از رقابت‌های مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی، 20 قصه در سینما کودک شهرکرد روایت شد.

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در سومین روز از رقابت‌های مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی 20 قصه در سینما کودک شهرکرد روایت شد.

فرزاد رحیمی صبح امروزاظهار کرد: طی سه روز از آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری بیش از 500 کودک، شنونده 64 قصه توسط 60 قصه‌گو با مضامین رضوی و آزاد، داستان‌های شاهنامه، آشیق‌خوانی و… بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تاثیر غیرمستقیم قصه‌ها بر کودکان و نوجوانان و بار تربیتی قصه‌ بر این قشر، از روایت 160 قصه توسط کودکان، نوجوانان، اعضای فراگیر، قصه‌گویان آزاد، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و مربیان کانون از 19 تا 23 شهریورماه جاری در کانون پرورش کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره فردا با حضور مسؤولان استانی، قصه‌گویان و مخاطبین علاقه‌مند برگزار می‌شود و در این آیین 9 نفر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر استانی انتخاب خواهند شد که به مرحله داوری منطقه‌ای و سپس کشوری و بین‌المللی راه خواهند یافت.

رحیمی با اشاره به دو بخش بین‌المللی و ملی در مرحله نهایی ادامه داد: برگزیدگان در مرحله استانی می‌توانند بخش موردنظر خود جهت شرکت در مرحله بعدی را انتخاب کنند.

وی گفت: بر این اساس آثار قصه‌گویان برتر استانی به صورت سی‌دی جهت انتخاب برای حضور در بخش منطقه‌ای در اختیار داوران تهران قرار می‌گیرد و منتخبین کشوری و بین‌المللی نیز بهمن‌ماه امسال در تهران به رقابت پایانی خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: داوری این مسابقات را در بخش اعضا زیبا علیخانی، شعله ایل‌بیگی‌پور و بهار ملک‌پور و در بخش مربیان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، فریبا ریاحی، فرخنده شهریاری و ملوک مهدیان بر عهده دارند.

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار