موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
23230
۲۱ شهریور ۱۳۹۶

رونمایی از نماهنگ سوره ناس از سوی موسسه راه بهشت

رونمایی از نماهنگ سوره ناس اولین محصول تولیدی این موسسه است؛  همچنین کتب مصور سوره‌های حمد و ناس نیز در دست تولید قرار دارد.

به گزارش کودک پرس ،نماهنگ سوره مبارکه ناس از سوی موسسه قرآنی «راه بهشت» به مدیریت و شعر سرایی حت‌الاسلام و المسلمین عبدالقدیراسفندیار و کارگردانی محمدرضا دهستانی برای اولین بار تولید و در همایش « قرآن ، کودک و رسانه » پخش شد.

 

رئیس موسسه قرآنی راه بهشت عصر امروز  در همایش «قرآن، کودک و نوجوان و رسانه» که در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد با اشاره به انتخاب نام «راه بهشت» برای این موسسه گفت: اگر ما سخن خداوند را همان طور که بیان شده است برسانیم راه بهشت را معرفی کرده‌ایم.

وی بیان داشت: در کارهای تبلیغی و قرآنی با کودکان و نوجوانان اسم و رسمی در کار نیست و کسانی که درجات تخصصی پیدا می‌کنند خود را از عرصه کودک و نوجوان پرهیز می‌دهند در حالی که این نگاه باید عوض شود و حتما افرادی که دارای تخصص و تحصیلات عالیه هستند وارد این مقوله شوند و از نگاه های سطحی بپرهیزیم.

حجت الاسلام اسفندیار بیان کرد: کودک و نوجوان مخاطب دارای درک و فهم و تحلیل متناسب با سن خود است و نباید در برخورد با آنان مسایل را سطحی بررسی کنیم؛ این سؤال اساسی مطرح است که چرا تا ششم ابتدایی کتب درسی ما نصاب علمی لازم را ندارد.

وی افزود: در ابلاغ دین و قرآن نباید سلیقه خود را بر کلام الهی غالب کنیم زیرا سور قرآن کریم اهداف و پیام‌هایی دارد ولی ما مبلغان بعضا این مفاهیم را در مواجهه با کودکان و نوجوانان سانسور می‌کنیم.

رئیس موسسه قرآنی راه بهشت با بیان اینکه باید از قالب‌های رسانه‌ای نوین و هنرهای مختلف در کارهای تبلیغی بهره ببریم تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های هنری در تمامی ابعاد و با انواع روش‌ها برای انتقال دین و قرآن به کودکان و نوجوانان تلاش کنیم.

یادآور می‌شود نماهنگ سوره مبارکه ناس به ارایه مفهومی از این سوره برای گروه سنی کودک و نوجوان پرداخته و کارگردانی آن بر عهده محمدرضا دهستانی بوده است و شعر آن نیز توسط حجت‌الاسلام اسفندیار سروده شده است.

در این نماهنگ سعی شده است تا با تصویرسازی مناسب و جذاب، مفهوم والای این سوره مبارکه متناسب با این گروه سنی به آنان منتقل شود.

 

 

 

 

منبع: حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "رونمایی از نماهنگ سوره ناس از سوی موسسه راه بهشت"

عالیه

آخرین اخبار