23204
۲۰ شهریور ۱۳۹۶
این نمایشگاه تا 5 مهرماه 1396 دایر می‌باشد.

هدف اصلی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی اشتغال زایی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی گفت: اشتغال زایی هدف اصلی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی می باشد.

به گزارش کودک پرس ،

ظهر امروز، منیره صادقی در حاشیه افتتاح نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی در جمع خبرنگاران گفت: دفاتر و دفترچه‌هایی با موضوعات و طرح‌های محیط زیست، بهداشت و سلامت، آموزه‌های اسلامی، آموزش فرهنگ میراث ناملموس اسلامی و آموزش فرهنگ و ادبیات ایرانی طراحی‌شده است که مخاطب‌های خاص خو رادارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی افزود: طراحی‌ها به‌گونه‌ای صورت گرفته‌اند که تمامی سلایق را در بر می‌گیرند و مردم می‌توانند از این نوشت‌افزارها در سل تحصیلی جدید استفاده کنند.

وی بیان کرد: هدف دیگر نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی اشتغال‌زایی است و امیدواریم که مردم استان و شهروندان عزیز با حمایت‌های خود در خرید این دفاتر و نوشت‌افزار به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کمک کنند.

صادقی اظهار داشت: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این است که این تصاویر و طرح‌ها در ذهن کودکان نقش بسته و با مشاهیر و بزرگان اسلامی و ایرانی بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: 500 هزار جلد دفتر در چهل طرح و عنوان و بیش از 300 قلم نوشت‌افزار ایرانی اسلامی تهیه‌شده است که تمامی محصولات ایرانی است و این نمایشگاه تا 5 مهرماه 1396 دایر می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار