22717
۰۸ شهریور ۱۳۹۶

آخرین وضعیت کودک‌آزاری در سیرجان

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان،آخرین وضعیت امیرحسین کودک 15 ماهه که در شهرستان سیرجان مورد کودک‌آزاری قرارگرفته بود را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ،مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان،آخرین وضعیت امیرحسین کودک 15 ماهه که در شهرستان سیرجان مورد کودک‌آزاری قرارگرفته بود را تشریح کرد.

 

قاضی‌زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در تشریح آخرین وضعیت کودک‌آزاری در سیرجان اظهار کرد: این کودک از بیمارستان باهنر به دلیل اینکه امکاناتی برای جراحی وجود نداشت به بیمارستان شفا منتقل شد و بعد از اتمام بستری به دلیل اینکه 15 ماه بیشتر ندارد در شیرخوارگاه مادر نگهداری می‌شود.
وی افزود: دادستان سیرجان دستور بازداشت مادر را صادر کرد و مادر در روز دوم یا سوم از طریق اداره آگاهی سیرجان بازداشت شد و طی آخرین تماس اورژانس اجتماعی با بازپرس پرونده گفته‌شده است که مادر و پسرعمه‌ای که ادعا می‌کند باعث کودک‌آزاری شده هر دو بازداشت هستند.
وی بابیان اینکه هنوز نظر نهایی در این بخش اعلام‌نشده است، خاطرنشان کرد: اینکه در حیطه پزشکی قانونی و اینکه حکم چه خواهد بود  تا اینکه روال قضایی طی نشود نمی‌تواند چیزی را گفت. همچنین با توجه بااینکه مادر معتاد است نمی‌توان بر ادعاهای آن صحت گذاشت.
مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ادامه بیان کرد: متأسفانه برادر 5 یا 6 ساله‌اش هم معتاد متادون بوده و متادون به آن می‌دادند که دریکی از بیمارستان‌های سیرجان درمان شده است و دریکی از خانه‌های کودک و نوجوان زیر نظر بهزیستی در سیرجان تحت مراقبت است و نگهداری می‌شود.
قاضی‌زاده اظهار کرد: متأسفانه این کودکت است کودک‌آزاری‌های شدید قرارگرفته است به‌طوری‌که جای زخم‌های شدید بر بدن او نشان ازجمله به این کودک با ساتور دارد.
منبع: گفتار نو
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار