22532
۰۶ شهریور ۱۳۹۶

فعالیت های تبلیغی و فرهنگی کودک و نوجوان

داشتن دغدغه و شناخت روحیه و ذائفه نسل نوجوان و جوان موجب اثرگذاری کار فرهنگی می شود و این امر محدود به فضای فیزیکی خاص و یا مهیا بودن امکانات اقتصادی نیست.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام ایمان مهدوی راد مبلّغ طرح اوقات فراغت (آسمانی ها) ظهر امروز (6 شهریور) گفت: طرح آسمانی ها از 12 تیر سالجاری آغاز و تا  20 مرداد ادامه پیدا کرد که در این مدت تلاش کردیم در حوزه تبلیغ خود که در بخش زهکلوت از توابع رودبار جنوب بود، باتوجه به ظرفیت موجود در منطقه، فعالیت های فرهنگی خود را انجام دهیم.

 وی افزود: محور فعالیت های تبلیغی در کانون فرهنگی هنری امام خمینی رضوان الله علیه بود که در دو گروه دختران و پسران به فعالیت پرداختیم.

مبلّغ طرح اوقات فراغت در زهکلوت عنوان داشت: جامعه هدف خود را ۶ سال اول تحصیلی قرار دادیم تا بتوانیم در سال بعد نیز ادامه برنامه های خود را در این مقطع سنی ادامه بدهیم از طرف دیگر اثرگذاری کار فرهنگی در سنین پایین بیشتر و مهم تر است.

به گفته وی برگزاری کلاس های اخلاق در قالب شعر و داستان، حفظ سوره های کوتاه، برگزاری کلاس با موضوع حجاب از جمله برنامه هایی است که برای خانم ها برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی راد اظهار داشت: بیان شان نزول سوره ها با بیان زیبا و قابل فهم، برگزاری مسابقات معرفتی، برگزاری کلاس نقاشی به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و حضور در میان قبور شهدای گمنام و شهدای دفاع مقدس زهکلوت از دیگر برنامه های طرح اوقات فراغت بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های ذکر شده، مسابقات فوتبال نیز برای پسران برگزار شد که با استقبال گرم آنان روبرو شدیم و در ادامه از طریق حوزه ورزش مفاهیم فرهنگی نیز بیان شد.

مبلّغ طرح اوقات فراغت در زهکلوت بیان داشت: ارتباط با خانواده ها و دادن مشاوره در زمینه تربیتی و تحصیلی یکی دیگراز فعالیت های طرح آسمانی ها در زهکلوت بوده است که به لطف خدا اثرات خوبی نیز دربر داشت.

وی با اشاره به اینکه بطور میانگین 40 دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ضعف اطلاع رسانی جهت شرکت نوجوانان و جوانان و نبود حداقل امکانات آوزشی همانند تخته سیاه از جمله مهم ترین مشکلات برگزاری این طرح بود.

منبع:  خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار