22313
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین» در سطح استان مرکزی

به گزارش کودک پرس ، رمضانعلی جلالی، با بیان اینکه طرح «اکرام ایتام» طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست اظهار داشت: 22 هزار و 344 حامی در4 ماهه نخست امسال از هفت هزار و 60 کودک مشمول طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین» در سطح استان مرکزی حمایت کردند.   معاون مشارکت […]

به گزارش کودک پرس ، رمضانعلی جلالی، با بیان اینکه طرح «اکرام ایتام» طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست اظهار داشت: 22 هزار و 344 حامی در4 ماهه نخست امسال از هفت هزار و 60 کودک مشمول طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین» در سطح استان مرکزی حمایت کردند.

 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی ادامه داد: از این تعداد 15 هزارو 213 حامی حمایت از  دو هزارو 382  یتیم و هفت هزار و 131 حامی حمایت از چهار هزار و 678 کودک مشمول طرح محسنین را عهده دار هستند.

 

وی افزود: هر یتیم به‌طور متوسط دارای 6 حامی است و در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به شماره حسابی که از سوی واحد اکرام شهرستان اعلام شده است واریز می‌کنند و طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار، از کار افتاده وفرزندان غیر یتیم خانواده‌های محروم راه‌اندازی شده است.

 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته 18 هزار و 237 حامی طرح‌ های «اکرام ایتام» و «محسنین» حمایت از 6 هزار و 120 کودک نیازمند را عهده‌دار بودند.

 

جلالی بیان کرد: حامیان طرح های “اکرام ایتام” و  “محسنین” علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای برطرف کردن مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

 

 

 

 

تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار