22259
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

نمایشگاهی با شعار «لحظاتی با کودکانمان باشیم»

به گزارش کودک پرس ،در این نمایشگاه 6 روزه که با شعار «لحظاتی با کودکانمان باشیم» برپا شده است، 100 غرفه برای بازدید علاقه مندان دایر بوده و خانواده های ارومیه ای می توانند هر روز از ساعت پنج بعد از ظهر تا 11 شب از آن بازدید کنند.   در آیین گشایش این نمایشگاه، […]

به گزارش کودک پرس ،در این نمایشگاه 6 روزه که با شعار «لحظاتی با کودکانمان باشیم» برپا شده است، 100 غرفه برای بازدید علاقه مندان دایر بوده و خانواده های ارومیه ای می توانند هر روز از ساعت پنج بعد از ظهر تا 11 شب از آن بازدید کنند.

 

در آیین گشایش این نمایشگاه، مراسم شاد پیمایی با حضور صدها خانواده و کودک ارومیه ای در مسیر میدان خیرین این شهر تا مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد که فضای شادی را نیز برای کودکان ایجاد کرد. ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و محصولات کودک، غرفه های روان شناسی، دندانپزشکی، نقاشی، ارائه محصولات و غرفه های سالم غذایی به کودکان و چندین غرفه فروش اسباب بازی در این نمایشگاه تدارک دیده شده است. تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات حوزه کودک از ١٢ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه دومین نمایشگاه کودک و اسباب بازی در ارومیه به شمار می رود و نمایشگاه نخست نیز سال 93 در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار