موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
219886
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

در پویش همدلی در شهرستان البرز تعدادی از مالکان حامی کودک شرکت کردند

به گزارش کودک پرس، محمدرضا نیکخواه رئیس بهزیستی شهرستان البرز در استان قزوین، گفت: در پویش همدلی ۳۰ درصد از مالکان مهد‌های کودک این شهرستان با این نهاد همکاری کردند و اجاره بها ماه‌های تعطیل را به مسولان این مهد‌ها بخشیدند. به گفته نیکخواه، شهرستان البرز دارای ۱۶ مهدکودک است که ۸۰ درصد از آن‌ها استیجاری هستند. […]

به گزارش کودک پرس، محمدرضا نیکخواه رئیس بهزیستی شهرستان البرز در استان قزوین، گفت: در پویش همدلی ۳۰ درصد از مالکان مهد‌های کودک این شهرستان با این نهاد همکاری کردند و اجاره بها ماه‌های تعطیل را به مسولان این مهد‌ها بخشیدند.

به گفته نیکخواه، شهرستان البرز دارای ۱۶ مهدکودک است که ۸۰ درصد از آن‌ها استیجاری هستند.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه این مهد‌های کودک با شیوع کرونا از ابتدای اسفند ماه تعطیل شدند به علت هزینه‌های سنگین به ویژه موضوع اجاره بها، حقوق کارکنان و کاهش شدید در آمد، خطر تعطیلی آن‌ها افزایش می‌یابد به همین منظور از سایر مالکان درخواست می‌شود به این پویش بپیوندند و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان البرز تاکید کرد: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش برای قدر دانی از این اقدام خداپسندانه نشان ” حامی کودک ” را به خیران اهدا می‌کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار