21859
۲۵ مرداد ۱۳۹۶

اعلام فراخوان جشنواره ملی بشرا

دبیرخانه «جشنواره ملی بشرا» با هدف حمایت از تولید و ایده‌پردازی در حوزه محصولات فرهنگی کودک و نوجوان فراخوان خود را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، جشنواره ملی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان با عنوان «بشرا» با هدف حمایت از تولید و ایده‌پردازی برگزار می‌شود.
طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، علاقه‌مندان شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را با الهام از مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت(ع) و با به‌کارگیری عناصر بصری و نمادهای ایرانی_اسلامی، در قالب اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سرگرمی‌های فکری و آموزشی، نوشت‌افزار، وسایل شخصی و تزیینی، پوشاک، ابزارهای کاربردی زندگی و محصولات سمعی، بصری و دیجیتال ارسال کنند.
آخرین ارسال آثار پایان وقت اداری، پنج‌شنبه، ۹ شهریورماه سال جاری اعلام شده است، پس از داوری و برگزاری نمایشگاه آثار ارسالی که از شنبه ۱۱ شهریورماه تا سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه صورت می‌گیرد، مراسم اختتامیه و اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان همزمان با عید سعید غدیر انجام خواهد شد که به صاحبان آثار برگزیده جوایزی اهدا و از آنان حمایت می‌شود.
۱۰ میلیارد ریال خرید از تولیدکنندگان، مشارکت در تولید ایده‌های برتر، یک میلیارد ریال جایزه نقدی برای محصولات تولیدی و ایده‌های برگزیده و معرفی گسترده در فرآیند جشنواره، جوایز و حمایت‌هایی است که از سوی برگزارکنندگان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، داوطلبان شرکت در این فراخوان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه «جشنواره ملی بشرا» به آدرس مشهد، خیابان امام خمینی(ره) بین تقاطع پاسداران و شهید مدرس، فروشگاه شماره یک انتشارات «به‌نشر» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۵۲۹۸_۰۵۱ تماس بگیرند، صفحه اینستاگرام به آدرس jshnwrhbshry و آی‌دی jashnvareboshra@ در تلگرام نیز راه‌های دیگر ارتباط با دبیرخانه هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار