21721
۲۳ مرداد ۱۳۹۶

کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با کودک در بم

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم گفت: ما در مقایسه آمارهای برخی آسیب‌های اجتماعی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و همچنین سه ماهه اول سال ۹۶ شامل خودکشی، کودک و سالمند آزاری، طلاق، اعتیاد و … به این نتیجه رسیدیم که اکثر موارد مطرح شده کاهش داشته‌اند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا اشرف‌زاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم دیروز یکشنبه، ۲۲ مرداد در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان بم گفت: به دنبال تشکیل جلسات کارگروه اجتماعی شهرستان طرحی با عنوان بیمه ازدواج با کمک کارشناسان شهرستان تهیه شده که با این طرح زوجین بعد از ازدواج از برخی امکانات برخوردار می‌شوند و اطلاعات آنها در کارت هوشمند ذخیره و در بعضی ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این طرح در مرحله تصویب است، افزود: طرح پیشگیری از طلاق نیز از طریق برگزاری نمایش‌های خیابانی در پارک‌ها و معابر اصلی شهر در حال اجراست که پنجشنبه هفته جاری این نمایش در پارک ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.
اشرف‌زاده تصریح کرد: ما در مقایسه آمارهای برخی آسیب‌های اجتماعی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و همچنین سه ماهه اول سال ۹۶ شامل خودکشی، کودک و سالمند آزاری، طلاق، اعتیاد و … به این نتیجه رسیدیم که اکثر موارد مطرح شده کاهش داشته‌اند.
رئیس اداره بهریستی شهرستان بم با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی در بم بیان کرد: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده شناخت خوبی بین مردم ایجاد شده است.
اشرف‌زاده تأکید کرد: تنهای ادارهای که حق صدود مجوز دفاتر مشاوره‌ای را دارد، اداره بهزیستی است که در حال حاضر ۶ مرکز مشاوره در بم فعالیت دارند.
منبع: روابط عمومی بهزیستی شهرستان بم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار